וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולדן אינטרנשיונל וסופטבנק הובילו גיוס של 16 מיליון דולר בחברת Velosel האמריקאית

בעז בבאי

14.8.2001 / 15:35

ד"ר עמוס ברזילאי, שותף מנהל בוולדן: ולוסל ממוצבת בצורה הטובה ביותר מבחינת יכולת הסרת החסמים העומדים בפני ספקי B2B

קבוצת קרנות ההון סיכון הבינלאומית, וולדן אינטרנשיונל, וסופטבנק ונצ'רס קפיטל, הובילו סבב גיוס שני בהיקף של 16 מיליון דולר בחברת ולוסל (Velosel) האמריקאית.

ולוסל, שהוקמה החודש באמצעות מיזוג של הובסטורם (HubStorm) וחברת מארט קווסט (Martquest), מספקת תוכנות לניהול וייעול ערוצים של מכירות אלקטרוניות של ארגונים.

לדברי עמוס ברזילאי, שותף מנהל בוולדן אינטרנשיונל, חברת ולוסל ממוצבת בצורה הטובה ביותר מבחינת יכולת הסרת החסמים העומדים בפני ספקים של מסחר אלקטרוני בין עסקי (B2B).

ברזילאי הצטרף לקבוצת וולדן באפריל השנה לאחר ששימש קודם לכן כסגן נשיא ומנכ"ל החטיבה הבינלאומית לפתרונות התוכן והאספקה בחברת התוכנה למסחר אלקטרוני, קומרס וואן (סימול: CMRC). הוא אחראי על ההשקעות הבינלאומיות של וולדן בחברות הפועלות בתחומי תשתיות אינטרנט ותוכנה.

ברזילאי, שיצטרף לדירקטוריון של ולוסל, ייסד וניהל בעבר את חברת מרגנט סיסטמס (Mergent Systems) ולפני שעבר לארה"ב שימש כסגן נשיא למכירות ושיווק בחברת יעל תוכנה.

וולדן העולמית הוקמה ב-1987 ומנהלת כיום כ-2.1 מיליארד דולר. וולדן ישראל, שהיא חלק מרשת קרנות ההון הגלובלית של וולדן, הוקמה ב-1993 ומנהלת כיום כ-200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully