וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התוכנה פנמ מדווחת על זכייה ב-10 פרויקטי אינטגרציה ב-2006 בשווי של 12 מיליון שקל

ליאור הנר

11.12.2006 / 10:20

בין לקוחות החברה: קומברס, אמדוקס, סלקום, משרד האוצר, אל על, והביטוח הלאומי בצ'כיה



חברת פנמ (PNMsoft), המפתחת תוכנות בתחום ניהול תהליכים עסקיים (BPM), מדווחת על זכייתה ב- 10 פרויקטים בתחום של אינטגרציית מערכות בשנת 2006. שווי הפרויקטים נאמד ב-12 מיליון שקל. לדברי מקורות בשוק, הפרויקטים בוצעו בקומברס, אמדוקס, סלקום, משרד האוצר, אל על, מרקס אנד ספנסר אנגליה, הביטוח הלאומי בצ'כיה ואחרים, בישראל ובאירופה.



הפרויקטים בהם זכתה פנמ כוללים, בין השאר, יישום של שרת האינטגרציה של מיקרוסופט, BizTalk, המאפשר לממש תהליכים עסקיים מערכות שונות בארגון (ERP, CRM, BI ועוד), ובכך לקצר את התהליכים ולהגביר את יעילותם. בנוסף, ביצעה פרויקטי יעוץ והקמת ארכיטקטורה ופרויקטי אפיון שיפור ביצועים.



לדברי פנמ, בשנה האחרונה גבר הביקוש בישראל ובעולם כולו לפתרונות בתחום אינטגרציית המערכות, בעקבות ההשקעה הרבה של חברות בהרחבת תשתיות מערכות המחשוב שלהן. "כתוצאה מהשדרוג שחברות רבות עושות במערכות המחשוב שלהן, נוצרה הזדמנות עבורנו ליישם את שרת biztalk בקרב לקוחות", מסביר גל הורביץ, מנכ"ל פנמ.



לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, ומכירות בינלאומיות באנגליה. מוצר הדגל של החברה - Sequence - מותקן בכ-200 ארגונים בישראל ובעולם, ומחבר בין תהליכים עסקיים במערכות המבוססות על תשתיות מיקרוסופט. פנמ הגדילה בשנה שעברה את מצבת כוח האדם שלה ליותר מ-100 עובדים בישראל, פתחה סניף בלונדון והצליחה לסגור כמה עסקות גדולות עם חברות כמו פן-דטה השוויצית, המוערכת ב-6 מיליון דולר, ו-Quantum PM.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully