וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' נכנסת לתחום החינוך

רוני קורן-דינר

11.12.2006 / 8:15

משיקה פלטפורמת ידע על עולם התקשורת. מקווה להטמיע יחד עם הידע גם את ערכי החברה וחוויית השימוש במוצריה

חברת הסלולר אורנג' נכנסת לתחום החינוך למדעים ולטכנולוגיה. החברה השיקה אתמול פלטפורמת ידע על ההיסטוריה של עולם התקשורת מראשית המאה ה-18 ועד ימינו, הכוללת ספר עיון, אתר אינטרנט, כתב עת, תערוכה וסדנאות לימוד לבני נוער. במיזם החדש, תחת השם hello, הושקעו כמיליון וחצי שקל.

באמצעות המהלך, המקדים את החברות המתחרות, מקווה אורנג' להטמיע יחד עם הידע על עולם התקשורת גם את ערכי החברה וחוויית השימוש במוצריה - ולא רק באמצעות הגולשים שיגיעו מעצמם אל אתר הבית שלה. כך למשל תממן החברה, בשיתוף עם עיריית תל אביב, תערוכת תקשורת בחג החנוכה חינם לכל המשפחה, תכניס את ספר העיון לספריות בתי הספר (ללא הלוגו של אורנג' אך בשפה הוויזואלית של המותג) ותקיים סדנאות על תכני hello.

"hello הוא אחד מהמיזמים האסטרטגים החשובים שלנו השנה במסגרת יצירת נקודות מפגש משמעותיות עם לקוחותינו", אמרה איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של אורנג'. "המיזם 'אורז' את סיפורו המאלף של עולם התקשורת במגוון מדיות וכלים אינטראקטיוויים, וזאת כדי להנגיש ידע זה לכלל הציבור".

את ספר העיון, בהוצאת זמורה ביתן, כתב עופר שמואלי, מנהל מחלקת חשיבה שיווקית אסטרטגית בחברה ומחבר הספרים "מהפכת הסלולר" ו-"G3 הדור השלישי ומעבר", והוא גם ימשיך ויכתוב עבור החברה את כתב העת הרבעוני שתוציא ללקוחות. בספר ניתן למצוא את סיפוריהם האנושיים של ממציאי ההמצאות הגדולות בתחום התקשורת וכן הסברים על טכנולוגיות שונות, סלולריות, נייחות ועוד. הספר יימכר גם בחנויות, במחיר 89 שקל לצרכן, ובהנחה ללקוחות אורנג' במחיר 29.90 שקל.

באתר hello ניתן למצוא ציר זמן באמצעותו ניתן לעקוב באופן מקוון על פני הרצף ההיסטורי, ולחשוף את ציוני הדרך המרכזים בתעשיית התקשורת, החל מהמצאת הסוללה ועד להמצאת הדור השלישי. האתר סוקר באופן מורחב טכנולוגיות חדישות, כאלה שנמצאות כבר בשימוש וכאלה שיהיו נגישות בעתיד, וכולל גם המחשות אנימציה אינטראקטיוויות ושאלוני טריוויה בתחום התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully