וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמית ממתקים חתמה על הסכם להעברת ההפצה לגורי

גלי ברגר

11.12.2006 / 9:41

לפי ההסכם יועברו מוצרי כרמית לגורי בשיטת הקונסיגנציה



חברת ייצור ושיווק הממתקים כרמית הודיעה אתמול לבורסה בתל אביב כי חתמה על הסכם להפצת המוצרים באמצעות חברת ההפצה גורי.



לפי ההסכם יועברו מוצרי כרמית לגורי בשיטת הקונסיגנציה, כלומר מוצרים אשר לא יימכרו יוחזרו לידי החברה. בהודעה לבורסה הסבירה כרמית כי מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי לתרום להפחתת העלויות התפעוליות שלה, בין השאר באמצעות צמצום בעלויות שכר ועלויות במערך הלוגיסטי של החברה. כרמית תעשיות ממתקים נוסדה ב-73' והיא עוסקת בייצור, פיתוח ושיווק של מוצרי מתיקה בארבעה תחומים עיקריים: תחום השוקולד, בייחוד טבלאות, מטבעות שוקולד, ושוקולד לתעשייה; תחום הסוכריות - סוכריות על מקל, טופי, מרשמלו, סוכריות ללא סוכר וחטיפי הקפאה; תחום המאפה - מוצרי ופלים ועוגיות; ותחומים אחרים - ייצור חבילות שי, חטיפים מלוחים לשוק המהדרין, מוצרי מזון לתינוקות ומוצרי תינוקות משלימים אחרים.



כרמית נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של 3 מיליון דולר. מכירות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2006 הסתכמו ב-71.5 מיליון שקל לעומת 63.5 בתקופה המקבילה אשתקד. למרות העלייה במכירות, היה ההפסד תפעולי של כרמית כ-2 מיליון שקל וההפסד הנקי הנאמד בכ-3.4 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של 1.77 מיליון שקל והפסד נקי של 1.54 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2005.



חברת גורי יבוא והפצה מפיצה ומשווקת מותגים מובילים, בהם: מוצרי חברת רקיט בנקיזר - סיליט, פיניש וקולון. עוד משווקת גורי את מוצרי חברת גרבר, מאיר את בייגל, מישל מרסייה, חמצוצים, ריינולדס וסטייל. היקף פעילות החברה נאמד ב-300 מיליון שקל.



אתמול הודיעה גורי כי קיבלה את זכויות ההפצה של כל מותגי טיפוח הפה של חברת גלקסוסמיתקליין, חברת התרופות השנייה בגודלה בעולם ויצרנית מותגי משחות השיניים אקווהפרש, סנסודיין, פרודונטקס וקורגה. עד עתה הפיצה גורי רק את אקווה פרש.



מנכ"ל החברה עודד גורי אמר כי הוא צופה שקבלת הזיכיון למותגים אלה תגדיל את פעילות החברה בכ-10%".



לשאלה האם יפוטרו עובדים אמרו בכרמית: "מחלקות ההפצה של גורי וכרמית יאוחדו עקב הסכם ההפצה, מה שאומר שחלק מאנשי ההפצה של כרמית יעברו לגורי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully