וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס משפצת את החנויות בהשקעה של 2 מיליון דולר - תשווה להן מראה בינלאומי

גלי ברגר

11.12.2006 / 9:27

הראל ויזל מתכנן לפתוח עד פברואר 5 חנויות של בילבונג - מותג הגלישה שרכש באחרונה



רשת פוקס משפצת את החנויות ומשנה את עיצובן. החנות הראשונה ששופצה נמצאת בקניון רוטשילד בראשון לציון ועד פסח יוסבו 20-30 חנויות בהשקעה של 2 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker.



בשלב הראשון ישופצו חנויות במיקומים מרכזיים כמו דיזנגוף סנטר וקניון רמת אביב, שייסגרו למשך כשבועיים בתקופת השיפוץ. "היה צורך בשינוי. את השיפוץ הקודם עשינו לפני כארבע-חמש שנים, ואנחנו צריכים קונצפט שיתאים גם לחנויות הרשת בעולם", אומר הראל ויזל, מנכ"ל פוקס.



בעוד שבישראל משחקת פוקס בגזרת המחיר, בעולם היא ממתגת את עצמה כרשת אופנה לכל דבר וככזו היא צריכה להציג חזות יותר יוקרתית. "רצינו מראה שייתן אווירה של בית. יש רהיטים ותמונות מאוספים פרטיים שונים, קירות לבנים, מראות מיוחדות ועוד", מסבירה האדריכלית ניבה לייכטר שעיצבה עם שותפה אבי כץ את החנויות החדשות ואת משרדי פוקס באיירפורט סיטי.



"היה צורך להפוך את החנות ליותר מודולרית ועם הרבה פחות מידוף שעושה אותה פחות מחסנית. הוספנו תלייה, ומנהלי החנות יכולים לשנות לעיתים קרובות את החנות - פעם להציג את הבגדים על מדפים, פעם תלייה. אין יותר מדפים באורך של קילומטר", אומרת לייכטר.



השקעה נוספת של פוקס תהיה בפתיחת רשת חנויות בילבונג. ויזל אומר כי עד פברואר יהיו חמש חנויות של מותג הגלישה בקניון איילון, רמת אביב, דיזנגוף סנטר ושינקין במקום חנות KENVELO.



לדבריו, "אנחנו מנהלים מו"מ מתקדם על עוד שני מיקומים, והשאיפה היא להגיע לפריסה של 20 חנויות בסך הכל".



בסוף אוגוסט רכשה פוקס 50% מבילי האוס - היבואנים של מותגי הגלישה - Billabong-Reef תמורת 19.5 מיליון שקל במזומן. בילי האוס, בבעלת יצחק האוס, היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי בילבונג וריף בישראל - שניהם מותגי אופנה לצעירים המתמחים בבגדי גלישה ובאביזרים נלווים.



עד עתה עסקה החברה בהפצה ומכירות לסיטונאים בלבד, וניתן היה למצוא את הפריטים שלה בעיקר בחנויות המתמחות בבגדי גלישה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully