וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינת תקשורת זכתה במכרז מיקור חוץ לתשתיות ה-IT במעצ; היקף הפרויקט כ- 7 מיליון שקל

רפאל פוגל

11.12.2006 / 11:00

מיקור החוץ יהיה למערכות התקשורת, המחשוב, האחסון, אבטחת המידע, הטלפוניה ומוקד שרות הלקוחות



חברת בינת תקשורת זכתה במכרז מיקור החוץ לתשתיות ה-IT בחברה הלאומית לדרכים (מעצ). הפרויקט מוערך בכ-7 מיליון שקל לאורך תקופה של חמש שנים. במסגרת ההסכם תעניק בינת תקשורת שירותי תמיכה ותחזוקה במסגרת מיקור חוץ למערכות התקשורת, המחשוב, האחסון, אבטחת המידע, הטלפוניה ומוקד שרות הלקוחות של החברה הלאומית לדרכים.



עדי חרל"פ, מנמ"ר החברה הלאומית לדרכים, אומר כי "חזון החברה הלאומית הינו מתן איכות, בטיחות ונוחות למשתמשים ברשת הכבישים הבינעירוניים. יעדים אלו התוו על ידי מנכ"ל החברה אלכס ויז'ניצר ועל מנת לעמוד בהם אנו מחויבים לספק למשתמשי הארגון כלים להגשמת החזון. אגף ה-IT של החברה פועל ללא לאות לסייע בהגשמת חזון זה ובהובלת תהליכים עסקיים בחברה".



מכרז מיקור החוץ לתשתיות הינו חלק ממערך ההתארגנות של החברה בתחום מערכות המידע, המקיף גם פרויקטים של אפליקציה לפתרונות ERP ו-GIS, שמתהווים בימים אלה ממש. "כלים אינטגרטיוויים אלה יובילו את אגף מערכות מידע, ובאמצעותו את החברה הלאומית כולה, לעתיד של מקצועיות ודגש על עמידה בלו"ז, תקציב ואיכות שהנם יסודות עיקריים בהוויתה", מוסיף חרל"פ.



חן אזולאי, מנהל חטיבת השירותים המתקדמים בבינת תקשורת, אומר: יותר ויותר ארגונים מתרכזים בפעילות הליבה שלהם, ומעבירים את ניהול ותחזוקת תשתיות המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע שלהם לחברות אינטגרציה, שהמובילה שביניהן הנה חברת בינת תקשורת מחשבים.



השרות נעשה ע"י שילוב של שירותי מיקור חוץ באתר הלקוח ושל שירותי ה-SMART של בינת תקשורת - מרכז שליטה ובקרה מספק שירותי IT מנוהלים, התפורים לצורכיהם המיוחדים של הלקוח תוך הקפדה על SLA המתאים לצרכי הלקוח.



אזולאי מוסיף עוד שמערך ה-SMART של בינת מנהל כיום כמאה ארגונים ממגזרים שונים במשק ובהיקפים שונים והנו חלק ממערך חטיבה מיוחדת שהוקמה השנה בבינת תקשורת - "שירותים מקצועיים" (Professional Services). הקמת החטיבה מאפשרת לבינת תקשורת להעניק ללקוחותיה שירותי ערך מוסף מעבר לביצוע הפרויקט ולשירותי תחזוקה, ומהווה מענה מקצועי אמיתי לכל צרכי הלקוח משלב הייעוץ והתכנון, דרך שלב הביצוע וההטמעה ועד לשירותים המנוהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully