וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספנד נטוורקס הישראלית תספק פתרונות אופטימיזציית רשתות לענקית ניהול הנסיעות CWT

רפאל פוגל

11.12.2006 / 11:31

טכנולוגיית הדחיסה של אקספנד מאפשרת תגובות מהירות יותר ברשתות WAN - מבלי להגדיל את רוחב הפס



אקספנד נטוורקס (Expand Networks) הישראלית, ספקית פתרונות להאצת יישומים על גבי רשתות WAN, הודיעה כי חברת Carlson Wagonlit Travel) CWT), יישמה את פתרונותיה באזור אסיה והאוקינוס השקט. הפתרונות נועדו להאיץ את מהירות רשת התקשורת של CWT באזור זה, את זמן התגובה של היישומים על גבי הרשת וכמו כן לסייע בקונסולידציה של שירותי ה-IT לסניף מרכזי אחד.



CWT מתכננת ומיישמת תוכניות לניהול נסיעות ללקוחות בכ-150 מדינות, ומחזור המכירות השנתי שלה עולה על 26 מיליארד דולר. בשנת 2005 זיהו ראשי מחלקת ה-IT של החברה באזור אסיה והאוקינוס השקט את הצורך לספק מענה להתרחבותה של החברה ולגבש סטנדרטים לתחומי הפעילות המרכזיים שלה. ללא תכנון מחדש של יכולות ה-IT של החברה, קצב גדילתה ויחס העלות-תועלת של פרישת סניפים חדשים (roll-out) עלולים היו להיפגע.



"מרכיב עיקרי באסטרטגיה שלנו באזור אסיה והאוקינוס השקט כלל את המעבר משירותי IT המנוהלים בסניפים מקומיים ללא סטנדרטים אחידים - לסניף מרכזי, הפועל לפי סטנדרטים", אמר דניאל אורטלי, סמנכ"ל תפעול ו-IT לאזור אסיה והאוקינוס השקט ב-CWT.



"האתגר העיקרי שניצבנו בפניו היה הצורך לגבש מחדש את מאפייני הגמישות והביצועים הנדרשים מהרשת שלנו, כדי לספק שירותים ממקום מרכזי. הפתרון האידיאלי היה ביצוע אופטימיזציה של ארבעת הפרוטוקולים החשובים ביותר לנו: WAFS, HTTPS, MS Exchange ו-Citrix.



CWT סיימה את יישום הפתרון של אקספנד בשלושה שלבים, במשך שישה חודשים. המערכות הוטמעו בקונפיגורציית כוכב שבה שולבה הטכנולוגיה של אקספנד במרכז - הסניף המרכזי של CWT באזור אסיה והאוקינוס השקט - ובמספר סניפי משנה של החברה באוסטרליה, סינגפור, הונג קונג, תאילנד והודו.



השימוש בטכנולוגיית הדחיסה של אקספנד, אשר מבטיחה שמידע החוזר על עצמו לא יישלח יותר מפעם אחת, מאפשר זמני תגובה מהירים יותר ליישומים המועברים על גבי הרשת המרחבית (WAN); זאת מבלי להגדיל את רוחב הפס.



"השגנו את מטרותינו העסקיות בארבעה שבועות ורשמנו שיפור עצום במהירות תעבורת הנתונים על גבי רשת התקשורת", ציין אורטלי. "נפח תעבורת רשת התקשורת צומצם בכשני שליש וכעת אנו מסוגלים לדעת אלו פרוטוקולים פועלים על גבי ה-WAN", הוסיף.



"CWT, כחברה גלובלית בעלת רשת תקשורת עמוסה ומורכבת, יכולה לזהות יישומים הדורשים רוחב פס גדול במיוחד, וליצור סדר עדיפויות בפתרונות חיוניים לעסקים באמצעות הטמעת Expand Compass Platform. תצורתו של פתרון זה תוכננה בקפדנות והוא יושם בכל רחבי רשת התקשורת של CWT", אמר אלי בר, מנכ"ל אקספנד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully