וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדיק בינו מכר את אחזקותיו ברשת לאודי אנג'ל

רוני קורן-דינר

11.12.2006 / 12:04

מכר לאנג'ל כ-21% לפי שווי של 30 מיליון דולר. אנג'ל יהיה השותף הדומיננטי ביותר עם 41% בזכיינית ערוץ 2

איש העסקים צדיק בינו מכר את אחזקותיו בסך 21% בזכיינית ערוץ 2 רשת - לשותפו בזכיינית אודי אנג'ל, יו"ר עופר אחזקת אניות. בכך הפך אנג'ל לשותף הדומיננטי ביותר ברשת, עם 41% מהמניות. על פי הערכות, המניות נמכרו בסכום של כ-6 מיליון דולר, סכום המשקף לרשת שווי של כ-30 מיליון דולר - השווי לפיו נכנס אנגל לרשת. זאת, על אף המשבר העמוק בענף הטלוויזיה והפסדיה של רשת מתחילת הזיכיון, אשר מסתכמים במיליוני שקלים מתחילת השנה. כמו כן ב-2005 הפסידה רשת 7.9 מיליון שקל.

כפי שפורסם ב-TheMarker, בחודשים האחרונים הציע בינו לשותפיו בזכיינית לרכוש ממנו את המניות, וכן דן באפשרות המכירה עם גורמים נוספים בענף המדיה. על פי הערכות, בינו מעדיף להתרכז בעסקי האנרגיה והבנקאות שבשליטתו והיה מעוניין להיפרד מאחזקותיו בערוץ 2, אשר החלו להסב לו הפסדים וממילא היו חלק קטן מעסקיו.

בינו מחזיק במניות רשת זה 13 שנים, מאז החלה לשדר בערוץ 2. ברוב שנות הזיכיון היה שיעור האחזקה שלו בזכיינית 14%, אך שיעור זה גדל ל-21% זמן קצר לפני המכרז המחודש על זיכיון הערוץ, לפני כשנתיים. זאת, כאשר קבוצת שטראוס-עלית מכרה את אחזקותיה לשאר בעלי המניות ברשת (בחברה נותרו רק אחזקות פרטיות של משפחת שטראוס - 9%). לאחר הזכייה במכרז רכש איש העסקים אודי אנג'ל 20% מרשת, לפי שווי חברה של 30 מיליון דולר.

מבינו אחזקות לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully