וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת 10 ההמלצות בשווקים המתעוררים של UBS כוללת את קבוצת דלק; המלצות חמות גם לפרטנר ולבנק הפועלים

שרון שפורר

11.12.2006 / 14:40

לקראת 2007 ממליץ UBS בתשואת יתר על ברזיל, רוסיה, תאילנד וקוריאה



בנסיון לתת תחזית לשווקים המתעוררים ב-2007, ממליץ היום בנק UBS בתשואת יתר על שוקי ברזיל, רוסיה, תאילנד וקוריאה, כשהסקטורים המועדפים על ידו הם הסקטור הפיננסי, הטלקום וסקטור השירותים. הבנק פחות מתלהב מסקטור האנרגיה, סקטור הסחורות וסקטור שירותי הבריאות, והוא מסקר אותם במשקל חסר. "ברמה האזורית" ממליצים האנליסטים על אסיה, השווקים המתעוררים ואמריקה הלטינית.



בבנק ההשקעות העולמי מסבירים, כי "בעוד הצמיחה הגלובלית מתכווצת, הרי שהצמיחה בשווקים המתעוררים צפויה לרדת רק במתינות, והפונדמנטלים המקרו כלכליים נותרים יציבים עבור רוב השווקים המשתייכים לקבוצה זו. גם הצמיחה בצפויה ברווחי החברות בשווקים אלו היא יציבה, בעוד התמחור שלהם ביחס למניות הגלובליות הוא תמחור בחסר".



הזווית הישראלית בסקירה היא הכללת קבוצת דלק, שבשליטת יצחק תשובה, ברשימת 10 המניות המומלצות בשווקי ה-EMEA, עם המלצת "קנייה 2", אבל ככלל, בפורטפוליו של השווקים המתעוררים ממליצים בבנק ההשקעות גם על בנק הפועלים ("קנייה 2") ופרטנר ("קנייה 1").



עם זאת, לא הכל ורוד בסקירה של UBS. בנק ההשקעות סבור כי כעת יש פחות מקום לשאננות, אחרי שבשנים האחרונות נהנו השווקים המתעוררים משיעורי צמיחה יציבים בעולם שאיפשרו גידול בייצוא, וכן מעודפים בחשבון השוטף ומהדיסקאונט בו נסחרו שווקי ההון המתעוררים ביחס לגלובליים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully