וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמה מרחיבה פעילותה ברומניה: רכשה קרקע בבוקרשט להקמת 400 דירות יוקרה בהשקעה של 60 מיליון יורו

שלומי שפר

11.12.2006 / 15:57

אדמה תשלם כ-15.3 מיליון יורו תמורת הקרקע, עליה היא מתכוונת להקים מגדלי מגורים יוקרתיים



חברת אדמה אחזקות מרחיבה את פעילותה ברומניה. החברה חתמה על הסכם מסגרת לרכישת קרקע בת 10.8 דונם במרכז בוקרשט, בירת רומניה. אדמה תשלם כ-15.3 מיליון יורו תמורת הקרקע, עליה היא מתכוונת להקים מגדלי מגורים יוקרתיים שיכללו כ-400 דירות יוקרה, בהשקעה כוללת של כ-60 מיליון יורו. הפרויקט עשוי להשתרע על פני שטח בנוי כולל של כ-60 אלף מ"ר.



עבור אדמה, שהשלימה בשבוע שעבר הנפקת איגרות חוב בהיקף של כ-200 מיליון שקל בבורסת תל אביב, מדובר בהמשך הרחבת תיק הפרויקטים ברומניה. אדמה, הפועלת בתחום של ייזום פרויקטים למגורים ומסחר, מעורבת לאחר העסקה ב-17 פרויקטים בשטח כולל של כ-330 אלף מ"ר, המורכב מקרקעות לכ-5,400 יחידות דיור ולכ-48,000 מ"ר שטחי מסחר. אדמה פועלת בעיקר באזורי הביקוש של רומניה, אך היא בוחנת גם השקעות מחוץ למדינה.



דיוויד פלוסברג, נשיא חברת אדמה, אמר היום כי, "העסקה הנוכחית היא חלק ממאמצינו הנמשכים להגדיל את פורטפוליו הפרויקטים של אדמה ברומניה, ובעיקר באזור בוקרשט הבירה. לאדמה יש כיום תיק פרויקטים איכותי, המתאפיין במיקומים אטרקטיוויים ובפוטנציאל השבחה מהותי, ושצפוי ליהנות מהביקושים המוגברים לדיור במרכז בוקרשט. אנו ממשיכים לבחון עסקות לרכישת קרקעות ברומניה ובמדינות נוספות במזרח אירופה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully