וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות במניות ציוד הסלולר; eBay עולה בעקבות חוזה עם AOL

דפנה מאור

14.8.2001 / 17:21

וול מארט נסחרת בעלייה קלה למרות אזהרת רווח; אפלייד עולה לקראת פרסום הדו"ח הרבעוני

מניות ציוד התקשורת פתחו את המסחר במגמה חיובית. יצרניות ציוד הסלולר האירופיות מובילות את העליות. לעומתן, מניות השבבים מדשדשות לאחר שאתמול העלה גולדמן סאקס את המלצתו על המגזר. וול-מארט, הקמעונאית הגדולה בארה"ב, פירסמה אזהרת רווח, אך מנייתה עולה בשיעור זעום.

מניית נוקיה עולה ב-2.1%; אריקסון עולה ב-3.2%; סיסקו עולה ב-0.7%.

בחזית המקרו: המכירות הקמעוניות בארה"ב נותרו ללא שינוי בחודש יולי, לפי נתוני משרד המסחר בארה"ב. נתונים אלו היו טובים מהתחזיות, שצפו ירידה של 0.2%. למעט כלי רכב, נרשמה עלייה של 0.2%, לעומת תחזיות לעלייה של 0.1%.

התוצאות היו טובות מהצפוי בזכות מכירות של מוצרים בחנויות והוצאות במסעדות ובארים. מנגד נרשמה ירידה במכירת דלק, בשל ירידה במחירו. בניכוי מכירות בתחנות דלק, נרשמה עלייה של 0.3% ביולי.

eBay (אי.ביי) ו-AOL-טיים וורנר הודיעו היום כי הרחיבו את הסכם השותפות לפרסום eBay במגזינים וברשתות הטלוויזיה של AOL, מעבר לפרסום המקוון באמריקה אונליין עד כה. מניית eBay עולה ב-2.4%; מניית AOL יורדת ב-0.1%.

החברות, שהיו בשותפות הדוקה מאז 1997, אמרו כי ההסכם לשלוש שנים כולל קידום של eBay במגוון רחב של נכסי מדיה של AOL, כולל המגזינים "פיפל", "פורצ'ן" ו"טיים", ערוצי TNT ו-TBS של טרנר כמו גם האתרים CNN.com ו-פיפל.קום.

בנפרד, נפוצו שמועות כי AOL מתכננת פיטורים המוניים בחטיבת האינטרנט. מהדיווח עולה כי הירידה החדה בהכנסות מפרסום מקשה על החברה לעמוד ביעדים הפיננסיים שקבעה לעצמה, כתוצאה מכך היא נאלצת לבצע שינויים מבניים על מנת לנסות לעמוד ביעד זה.

אפלייד מטריאלס (סימול AMAT) עולה ב-1.2% לקראת פרסום הדו"ח הרבעוני היום לאחר הסגירה. החברה צפויה לרשום רווח של 3 סנטים למניה ותשמש אמת מידה עבור המשקיעים לגבי שוק הטכנולוגיה ברבעון הקרוב.

וול-מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, פירסמה היום אזהרת רווח לרבעון השלישי, לאחר שעמדה בתחזיות לרבעון השני. וול-מארט צופה כי ברבעון השלישי ייפול הרווח מתחזיות האנליסטים, שעומדות עתה על 33-36 סנט למניה. בנפרד, דיווחה רשת ג'יי.סי פני על גידול בהפסדיה ברבעון השני. וול-מארט עולה ב-0.1%; ג'יי.סי פני עולה ב-1.3%.

וול-מארט הזהירה כי היעד של צמיחה דו ספרתית במחצית השנייה של השנה יהיה קשה להשגה. הפגיעה מיוחסת להאטה בכלכלה ובצריכה הפרטית בארה"ב.

ענק הבנקאות העולמי סיטיגרופ (סימול C) הודיע על כוונתו לפטר 3,500 עובדים במהלך השנה הקרובה בעקבות ההאטה בשווקים הפיננסיים בעולם. מרבית הקיצוצים יהיו בארה"ב. מניית סיטיגרופ עולה ב-1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully