וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק שניידר, המנכ"ל והרוח החיה ב-UPC, הודיע על התפטרותו

יהודה שויצר

14.8.2001 / 17:50

ההודעה בעקבות דיווח על הפסדי עתק שרשמה UPC ברבעון השני; UPC מחזיקה במחצית ממניות תבל; שניידר ציין כי יפנה את כיסאו ברגע שיימצא לו מחליף

מארק שניידר, המנכ"ל האגדי של חברת הכבלים UPC, הודיע על התפטרותו. ההתפטרות המפתיעה הגיעה שעות ספורות לאחר שחברת הכבלים הגדולה, המחזיקה במניות תבל, דיווחה על הפסדי עתק ברבעון השני של השנה. המנכ"ל ציין כי יפנה את כיסאו מייד עם הימצא מחליף.

"אחרי חמש שנים בחברה אני מעוניין לבלות יותר זמן עם משפחתי בארה"ב" אמר שניידר בהודעה קצרה לעיתונות. מהחברה נמסר כי עם החלפתו ימלא שניידר תפקיד במועצת המנהלים של החברה.

UPC, חברת הטלוויזיה בכבלים הגדולה באירופה, דיווחה היום על הפסדים של חצי מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, בין היתר בשל מחיקת נכסים בחטיבת פריוריטי טלקום. ההפסד היה גדול ה-52% מההפסד בתקופה המקבילה, לפני המחיקה. ל-UPC יש החזקות של 46.5% בחברת הכבלים הישראלית תבל.

בעקבות פרסום הדו"ח נרשמת נפילה של 14% במניות UPC באמסטרדם לשער שפל היסטורי של 1 יורו. שווי השוק הנוכחי שלה - כ-400 מיליון דולר - נופל ב-98% משיא שרשמה החברה ברבעון הראשון של 2000.

בשורת ההכנסות רשמה החברה גידול של 50% ל-357 מיליון יורו (320 מיליון דולר). החברה חזרה על תחזיות קודמות להכנסות של 1.4-1.5 מיליארד יורו השנה, לעומת מיליארד יורו בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully