וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסטליישן 3D מגייסת 30 מיליון דולר במסגרת Equity Line ממשקיעים מוסדיים בארצות הברית

גיא הדס

14.8.2001 / 18:26

את הרבעון השני סיימה החברה הישראלית הנסחרת בנאסד"ק כשבקופתה 2.3 מיליון דולר; הנהלת החברה: ייתכנו גיוסים נוספים ממשקיעים אסטרטגיים

חברת קונסטליישן 3D הישראלית (סימול CDDD) מגייסת 30 מיליון דולר במסגרת של Equity Line אותו תקבל מחברת ההשקעות Gleneagles. גזבר החברה, רונן יפה, אמר כי מבנה העסקה יאפשר למשקיעים לרכוש מניות בכמויות ובפרקי זמן קבועים מראש, מדי חודש. גיוס הון במסגרת זו מאפשר לקונסטליישן שלא להתחייב לגבי מספר המניות הסופי אשר יונפק, שכן ההסכם קבע כמות כסף כוללת אותה יכולים המשקיעים להזרים לחברה.

לקונסטליישן יש כ-45 מיליון מניות בשוק, כך שלפי מחיר המניה הנוכחי, של כ-3 דולרים, עם סיום העסקה יונפקו לגרינאיגלס 10 מיליון מניות נוספות. "כמובן שאנחנו מקווים שמחיר המניה יעלה במהלך 30 החודשים הקרובים, שלגביהם חל ההסכם, כך שכמות המניות הנוספת שתונפק תהיה קטנה יותר", אמר יפה. בהנהלת החברה מעריכים כי גיוס הון בדרך לא יוביל לדילול משמעותי מבחינת בעלי המניות הקיימים של החברה, אך כמובן שלמחיר המניה בפרקי הזמן בהם יכולה גרינאיגלס לרכוש את מניות החברה תהיה השפעה גם במישור זה.

קונסטליישן נסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-130 מיליון דולר, והיא מפתחת תקליטורי לייזר וכרטיסים המשמשים לאחסון כמויות גדולות במיוחד של נתונים על בסיס מספר שכבות אופטיות. החברה אינה מייצרת הכנסות בשלב זה, אך לאחרונה הודיעה על הסכם עם חברה בת של AOL -טיים וורנר , המתמחה בתחום המדיה בסי.די רום ושפועלת בתחום ה-DVD. "אין לנו עדיין הערכות לגבי מתי נתחיל לייצר הכנסות מתמלוגים, אבל בשלב זה כמות הכסף שתוזרם לחברה מאפשרת לנו להמשיך בפיתוח ללא השקעה מסוג Equity Line בטווח הקרוב", אמר יפה. אין זה מן הנמנע, עם זאת, שקונסטליישן תגייס הון נוסף במסגרת השקעה של שותפות אסטרטגיות.

ההשקעה הנוכחית באה בעיתוי קריטי במחינת קונסטליישן, שמסיימת את הרבעון השני כשבקופתה 2.3 מיליון דולר בלבד. החברה שרפה במסגרת הפעילות העסקית במהלך הרבעון השני כ-3.1 מיליון דולר, המבטאים עלייה של כ-25% מכמות המזומנים אותה שרפה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully