וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מימוש מניות קארד גארד מציגה לידר טק רווח רבעוני של כ-8.8 מיליון שקל

אלי דניאל

14.8.2001 / 18:42

מימוש חבילת מניות בקווליטאו תרמה לחברה רווח של 250 אלף ש'; החברה השקיעה במהלך הרבעון כ-6.3 מ' ש' בשורה של חברות סטארט אפ, בהן Virtio, Discretix, Valis ו-Iamba

מימוש של חלק מהשקעות הון סיכון הניב לחברת לידר טק , הנמנית על קבוצת שרם פודים קלנר , רווח של כ-12.8 מיליון שקל ברבעון השני. החלק הארי של הרווח - כ-12.5 מיליון שקל - נבע ממימוש מלוא מניות קארד גארד שהוחזקו בידי החברה.

בנוסף, לידר טק רשמה רווח של 250 אלף שקל כתוצאה ממימוש חבילת מניות בקווליטאו . יצוין כי לאחר תום הרבעון השני מימשה החברה מניות נוספות של קווליטאו תמורת כ-1.1 מיליון שקל. רווח ההון בגין מכירה זו, רווח שיירשם ברבעון השלישי, מסתכם ב-800 אלף שקל.

הרווחים האמורים קוזזו ע"י תשלום דמי ניהול לחברה האם, לידר החזקות והשקעות , בהיקף של 776 אלף שקל. כמו כן, מחיקת השקעות הון בהיקף של 322 אלף שקל הורידה אף היא את רווחי החברה, שהשורה התחתונה שלה מצביעה על רווח נקי של כ-8.8 מיליון שקל.

במהלך הרבעון השקיעה החברה בחברות סטארט אפ ובקרנות הון סיכון סך של כ-6.3 מיליון שקל. השקעות אלה כוללות, בין היתר, השקעת המשך בהיקף של כ-400 אלף שקל בחברת e-Lady המפעילה אתר קניות באינטרנט, שממוקד במותגים המיועדים לנשים ביפאן.

כמו כן, ביצעה החברה השקעה של 700 אלף שקל בחברת Discretix העוסקת בפיתוח מנוע הצפנה ופענוח מבוסס חומרה. בנוסף, בוצעו ע"י החברה השקעות בהיקף של 400 אלף שקל, כל אחת, ב-4 חברות הכוללות את Virtio, המפתחת סביבה לבדיקה והתאמה של מערכות מורכבות על רשת האינטרנט; תדיראן סקופוס, העוסקת בפיתוח פתרונות להעברת שירותי וידיאו דיגיטליים על גבי פס רחב; Valis, העוסקת בתחום התוכן הסלולרי; ו-Iamba העוסקת בפיתוח פלטפורמת תקשורת חדשנית לספקי תקשורת.

מלבד השקעות אלה הגדילה החברה את השקעתה בקרן ההון סיכון, שרם-פודים קלנר המייסדים 2, בסכום של 500 אלף שקל.

ההון העצמי של החברה לתום הרבעון השני הסתכם בכ-29.4 מיליון שקל והוא היווה כ-77% ממאזן החברה. האמצעים הנזילים המיידים של החברה לתום הרבעון השני הסתכמו בכ-15.4 מיליון שקל. מניית לידר טק נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי של כ-22.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully