וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו פתחה את מערכת הפרסום צמוד החיפוש המשודרגת פנמה למשתמשיה החדשים וללקוחות פוטנציאלים

סוכנויות הידיעות

12.12.2006 / 11:23

החברה מקווה כי המערכת החדשה תעזור לסגור את הפער ביעילות הפרסום מול מתחרותיה גוגל ומיקרוסופט



ענקית האינטרנט יאהו (סימול YHOO) פתחה את מערכת הפרסום החדשה שלה, פנמה, לבדיקה עבור משתמשים חדשים ומשתמשים מומרים פוטנציאלים מחברות מתחרות. מדובר בשדרוג מערכת הפרסום של יאהו, לו חיכו זמן רב.



פנמה, מערכת הפרסום צמוד החיפוש, היתה נגישה ללקוחותיה הקיימים של יאהו מאז חודש אוקטובר ומהשבוע היא פתוחה לשימוש מפרסמים חדשים הנרשמים לחשבון פרסום ביאהו. "יאהו נמצאת בעיצומו של שינוי הדרגתי בכדי לתת ללקוחותיה זמן להסתגל למערכת החדשה לפני שהחברה תעבור לשימוש בה באופן סופי בארה"ב, ברבעון הראשון של 2007", אמר סטיב מיטגנג, סגן נשיא היחידה לפרסום ביאהו.



יאהו מקווה כי המערכת המשודרגת תעזור לה לסגור את הפער ביעילות הפרסום מול מתחרותיה - גוגל ומיקרוסופט. החברה מזמינה את מאות אלפי לקוחות הפרסום שלה לנסות ולעבור למערכת החדשה.



זהו השדרוג המשמעותי הראשון במערכת מאז רכשה אותה יאהו בשנת 2003 מחברת אוברטור. עיכובים בהשקת המערכת החדשה גרמו לירידה של 32% במניית יאהו מאז תחילת 2006.



יאהו מתכננת להרחיב את השימוש במערכת פנמה לשווקים הבינלאומיים לאחר שתיישם את השינוי הסופי בארה"ב. פרויקט פנמה מציע שיפורים למפרסמים כגון הזנת פרסומות שונות במקביל בכדי למצוא את השילוב היעיל ביותר, תקצוב הפרסום בהתבסס על תוצאות רצויות, דרך לבדיקת מילות חיפוש עיקריות להשגת יעילות פרסום ופנייה לקהל יעד לפי אזור מגורים. "לפני השקת המערכת החדשה היתה רכישת פרסומות מבוססת בעיקר על מחיר", אמרה שרלן לי, אנליסטית אינטרנט בחברת המחקר פורסטר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully