וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות במניות מגזר התעבורה; לונדון יורדת ב-0.1%, פרנקפורט עולה ב-0.1%

TheMarker

12.12.2006 / 11:41

ירידה נרשמת במגזר מניות השבבים, בעקבות הורדת תחזית הרווח של טקסס אינסטרומנטס



מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אירופה. מניות מגזר התעבורה בעליות לאחר ירידת מחירי הנפט אל מתחת לקו 62 דולר לחבית בניו יורק. לונדון ופאריס יורדות ב-0.1%, פרנקפורט עולה ב-0.1%.



בניו יורק ירדו אתמול מחירי הנפט את הירידה הגדולה שלהם מזה שבוע, לאחר שהשירות המטאורולוגי במדינה דיווח על מזג אוויר מתון בימים הקרובים. מזג אוויר שכזה יוריד את הביקוש לנפט לחימום. מחיר הנפט ירד אתמול לרמה של 61.22 דולר לחבית. כעת, עולים מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש ינואר ב-0.1% ונסחרים ברמה של 61.32 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



בעקבות הירידה במחירי הנפט נרשמת עלייה במגזר מניות התעבורה. מניית פז'ו, יצרנית המכוניות הצרפתית, עולה ב-0.6%. מניית דיימלר-קרייזלר עולה ב-0.4%. מניית רנו עולה בשיעור דומה. מניית חברת התעופה הספרדית איבריה עולה ב-0.3%. מניות בריטיש איירווייס ולופטהנזה עולות ב-0.1%.



ירידה נרשמת במגזר מניות השבבים, בעקבות הורדת תחזית הרווח של טקסס אינסטרומנטס, היצרנית הגדולה בעולם של שבבים לטלפונים סלולריים.



טקסס אינסטרומנטס הורידה את תחזית הרווח וההכנסות של החברה לרבעון הרביעי, בשל הירידה בביקוש לשבבים לתעשיית הסלולר. החברה חוזה רווח של 49-37 סנט למניה ברבעון הרביעי, לעומת תחזית קודמת של 46-40 סנט למניה. בנוסף, הכנסותיה של טקסס אינסטרומנטס ברבעון הרביעי צפויות להסתכם ב-3.5-3.35 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת של 3.75-3.46 מיליארד דולר. מניית ST מיקרו יורדת ב-0.9%. מניית אינפיניון יורדת ב-0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully