וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אוף אינגלנד: 7.7% ממשקי הבית המחזיקים במשכנתא מתקשים להחזיר את חובם

סוכנויות הידיעות

12.12.2006 / 11:51

שיעור משקי הבית הנקלעים לקשיים בבריטניה ממשיך לעלות זו השנה הרביעית ברציפות



מספר משקי הבית המתקשים להחזיר את חוב המשכנתא בבריטניה עלה, לפי נתונים שהתפרסמו היום על ידי בנק אוף אינגלנד. 7.7% ממשקי הבית מסרו על קשיים בתשלומי חובות המשכנתא, נמסר בדו"ח הרבעוני.



שיעור משקי הבית הנקלעים לקשיים בבריטניה עלה זו השנה הרביעית ברציפות, אך הוא עדיין נמוך מהנתונים שנרשמו בתחילת שנות ה-90, הוסיף הבנק.



העלייה במספר משקי הבית הנתונים בקשיים, בשילוב עם הנתונים האחרונים המראים על עלייה במספר העיקולים, מעוררת חששות שמשקי הבית מעמיסים על עצמם קשיים פיננסיים מעבר ליכולתם.



אנשים בעלי הכנסות נמוכות ורמות חוב גבוהות הם המועמדים האידיאליים להיקלע לקשיים בהחזרת חוב המשכנתא, נמסר בדו"ח. גורמים נוספים העלולים לגרום לקשיים הם חשבונות גבוהים מהצפוי, אבטלה, גירושין ומחלה.



מבין בעלי הבתים המחזיקים בכרטיס אשראי ובחוב של הלוואה ללא ערבון, רק 5% הודו כמחזיקים בחוב העולה על 20 אלף ליש"ט (39 אלף דולר). 3% ממשקי הבית שהודו בקשיים להחזיר את חובם אמרו כי הם שוקלים בקשה לפשיטת רגל. אחוז האנשים המכירים אדם שפשט רגל עלה בשנה האחרונה מ-21% ל-24%. אנשים המכירים אדם שפשט רגל נוטים יותר לשקול אופציה זו בעצמם.



הדו"ח סיכם בכך שמרבית האנשים המחזיקים במשכנתא מרגישים בנוח עם החוב שעליהם להחזיר. "מרביתם צפויים להחלץ מהקשיים על ידי קיצוץ בהוצאות, בעוד פשיטת רגל נראית כמפלט האחרון לרובם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully