וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מנהלי האתר ספורטלו מודיעים על סגירתו

גולן פרידנפלד

14.8.2001 / 20:23

כפי שפורסם לראשונה אתמול ב-TheMarker.com; רוברט אנטוקול, ממייסדי האתר, ציין כי מנהלי החברה לא ראו כיצד יצליחו להניב רווחים משמעותיים

עכשיו זה רשמי. כפי שפורסם לראשונה אתמול ב-TheMarker.com האתר ספורטלו נסגר. היום פירסמו מנהלי האתר הודעה בזו הלשון:

"לאחר שנתיים של פעילות אינטנסיווית בה הבאנו לכם את מיטב חדשות הספורט ותוצאות הספורט מרחבי העולם, פורטל הספורט ספורטלו נסגר. אנו מודים לכם על ההערות וההארות, על התגובות וההודעות ועל מיצוב ספורטלו כאחד מאתרי הספורט המובילים בישראל".

בין בעלי המניות בחברת יורודרים, המחזיקה במניות האתר, נמצאת חברת אורעד מערכות היי-טק הנסחרת בנויר מרקט שבגרמניה, חברת היהלומים שכטר נמדר אחזקות, מנהל התיקים עמוס וייס, ומיטב כדורגלני ישראל דוגמת טל בנין, רן בן שמעון ואריק בנאדו.

רוברט אנטוקול, ממייסדי החברה ומי שהיה סמנכ"ל השיווק, סוגר את האתר היום ברגשות מעורבים. "מצד אחד אני יודע שעשינו משהו איכותי שהגיע להרבה אנשים, אך בסופו של דבר תנאי השוק הכריעו אותנו. גם אם מדובר באינטרנט, בעלי המניות בסופו של יום מעוניינים להרוויח, ומכיוון שלא ראינו כיצד אנו מצליחים לייצר רווחים משמעותיים לבעלי המניות שלנו החלטנו על סגירת האתר.

"היו אפילו חודשיים שבהם הגענו לאיזון וזאת מכיוון שכל צורת התנהלותו של הפורטל היתה צנועה, הרבה יותר מזו של פורטלים אחרים. באחד החודשים עמד קצב שריפת המזומנים שלנו על כ-5,000 דולר, סכום שאינו גבוה, אך מכיוון שלא ראינו את האור בקצה המנהרה, קרי, כיצד אנו מצליחים לייצר רווחים משמעותיים, החלטנו על סגירה".

"להערכתי, מי שישרוד בשוק האינטרנט המקומי המידלדל מיום ליום, הם אלו שעומדים מאחוריהם גופים כלכליים גדולים דוגמת וואלה ו-YNET", הוסיף אנטוקול.

ספורטלו היה אחד מפורטלי הספורט המובילים, ביחד עם ONE ואתר ערוץ הספורט. לאחר סגירתו של ספורטלו יתחרו השניים על ליבם של גולשי הספורט בארץ. גם בשוק זה מי שלא יצליח לשרוד את התקופה הקשה הפוקדת את שוק האינטרנט המקומי, לא יצליח לקצור את הפירות (אם יהיו כאלו) בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully