וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון השלימה גיוס 15 מיליון דולר עבור החברה הבת 3DV; בין המשקיעים: קרן ההון סיכון קלייר פרקינס האמריקאית

טל לוי

12.12.2006 / 12:33

מדובר באחת מקרנות ההון סיכון הגדולות בעולם; אלרון הודיעה על הגיוס לפני כחודש



אלרון מקבוצת הודיעה היום כי השלימה את החלק הראשון מתוך שני שלבי הגיוס בסך 15 מיליון דולר ממשקיעים חדשים בהובלת קלייר פרקינס (Kleiner Perkins Caufield & Byers), קרן הון סיכון אמריקאית מן הגדולות בעולם וקרן ההון סיכון פיטנגו. אלרון והחברה הבת שלה, אר.די.סי רפאל חברה לפיתוח בע"מ (אר.די.סי), השתתפו גם הן בגיוס. בנוסף, כחלק מהגיוס, ואר.די.סי המירו הלוואות בסך כ-5.1 מיליון דולר למניות של 3DV. כתוצאה מהשלמת הגיוס תחזיק אלרון ב-3DV כ-37%, ישירות ובעקיפין דרך אר.די.סי. אלרון הודיעה לראשונה על הגיוס לפני כחודש והיום הוציאה את העסקה לפועל.



חברת 3DV מערכות פיתחה והשיקה טכנולוגיה למצלמות וידיאו, המאפשרת לכידה של מימד העומק בחפצים בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת קבלת תחושת תנועה וזיהוי צורות מרחב תלת-מימדי מוגדר.



דורון בירגר, נשיא ומנכ"ל אלרון, ציין "אנו שמחים על ההשקעה של קלייר פרקינס ופיטנגו ב-3DV. אנו מאמינים כי 3DV, עם הבסיס הטכנולוגי החזק שלה ומשאבים כספיים משמעותיים, הינה בעלת פוטנציאל גדול להפוך לחברה מובילה בתחומה".



אלרון סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2006 בהפסד של 14.4 מיליון דולר (50 סנט למניה בדילול מלא), לאחר שהרוויחה 46.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה. החברה רשמה הפסד של 4.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2006, לעומת רווח של 4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully