וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצת "קנייה" למניות פוקס וגולף

טל לוי

12.12.2006 / 15:29

מחיר היעד עבור מניית פוקס גבוה בכ-30% ממחירה בשוק ומניית גולף זוכה למחיר גבוה ב-21% ממחיר השוק


שתי המלצות "קנייה" מגיעות היום למגזר הטקסטיל מאת מודוס סלקטיב, חברת ניהול התיקים של הבנק הבינלאומי.

ההמלצה הראשונה היא למניית פוקס, אשר זוכה למחיר יעד של 49.1 שקלים - גבוה בכמעט 30% ממחירה בשוק. במודוס מעטרים את הסקירה בכותרת "היתה מלחמה ברבעון השלישי?" ומציינים כי פוקס פירסמה דו"חות טובים לרבעון השלישי של השנה וזאת למרות השבתתן של 22 חנויות במהלך הלחימה בצפון.

הניתוח של מודוס מבוסס על מודל SWOT המנסה לאתר את עוצמותיה של החברה, חולשותיה, מנועי הצמיחה והאיומים הניצבים בפניה. כך למשל מציינים במודוס כי פוקס מפגינה עוצמה, שכן אינה תלויה בספק או לקוח בודדים, היא בעלת מבנה פיננסי יציב וממוצבת כמובילה בתחום האופנה בישראל. מנגד, סובלת החברה מלוגיסטיקה בעייתית בכל הקשור לחנויות בחו"ל וממגבלות בנושא מסים. מנועי הצמיחה של פוקס הם התפשטות בחו"ל ושיפור הרווחיות בגין כניסה לשוק המוצרים הממותגים. האיום העיקרי מגיע, כצפוי, בתחום התחרות העזה, שינויים אפשריים בטעמי האופנה והתפתחות במדינות בהן פוקס אינה מותג מוכר.

ההמלצה השנייה היא למניית גולף אשר זוכה למחיר יעד של 21.8 שקל - מחיר הגבוה ב-21% ממחיר המניה בשוק. במודוס מציינים כי החברה פירסמה דו"חות טובים לשלושת הרבעונים הראשונים של השנה המציגים המשך צמיחה. במודוס מציינים גם כי החברה יוצאת בהנפקה פרטית על מנת להגדיל את אחזקות הציבור כדי להישאר במדד היתר 30.

מודל ה-SWOT שבונים עבור גולף מראה כי מנועי הצמיחה העיקריים הם עלייה בצריכה, צמיחה בתחום אופנת הילדים ופיילוט מתגבש להקמת רשת נעלי נשים וגברים. עוצמתה של גולף טמונה במיקומים מרכזיים במרכזי קניות עיקריים ומיתוג גבוה. לעומת זאת, סובלת גולף מחולשה במקורה במעט מדי מנועי צמיחה וכן חשיפה גבוה לעונתיות שמתבטאת בתזרים המזומנים. גם כאן, טמון האיום הגדול בעלייה בתחרות מהארץ ומחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully