וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעילת סוכנות הנסיעות המקוונת Travelocity נרכשת על ידי קרנות השתלטות ב-5 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

12.12.2006 / 17:55

סאברה הולדינג הסכימה להצעת רכש של סילבר לייק פרטנרס וטקסס פסיפיק



חברת התיירות האמריקאית סאברה הולדינגס (סימול TSG), בעליה של סוכנות הנסיעות המקוונת טרוולוסיטי (Travelocity), הסכימה היום להירכש על ידי קרנות ההשתלטות סילבר לייק פרטנרס וטקסס פסיפיק תמורת 4.4 מיליארד דולר או 32.75 דולר למניה. במסגרת העסקה צפויות הקרנות גם ליטול על עצמן חובות של סאברה בסך 550 מיליון דולר.



מחיר העסקה משקף פרמיה של 16% על מחיר הסגירה של מניית סאברה ביום שישי. מניית סאברה זינקה אתמול ב-7.5%, הקפיצה היומית החדה ביותר זה למעלה משנתיים, בעקבות דיווחים של העיתונים "ניו יורק טיימס" ו"וול סטריט ג'ורנל" על רכישתה הצפויה. המניה עולה כעת ב-5% במסחר בוול סטריט.



מועצת המנהלים של סאברה אישרה את העסקה והמליצה לבעלי המניות ללכת בדרך זו. סאברה מסרה כי סגירת העסקה צפויה ברבעון השני של 2007. סאברה, אשר הופרדה מחברת התעופה אמריקן איירליינס (סימול AMR) בשנת 2000, היתה החברה הראשונה שיצרה מערכות מידע ממוחשבות להזמנת כרטיסי טיסה, ושימשה כגורם מתווך בין סוכני נסיעות לבין חברות תעופה, בתי מלון וסוכנויות להשכרת רכב. עם זאת, כעבור זמן נפלה סאברה קורבן למערכות הממוחשבות שהיא עצמה הכניסה לשימוש, כאשר הלקוחות החלו לנהור לאינטרנט בחיפוש אחר כרטיסי טיסה זולים, ללא עזרת סוכני נסיעות. כדי להתמודד עם השינוי בשוק, הרחיבה סאברה את פעילותה לתחומים חדשים, בהם סוכנויות נסיעות מקוונות ופיתוח מוצרי טכנולוגיה בתחום הנסיעות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully