וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרו שוב לא הגישה במועד את הדו"חות הכספיים המורחבים ל-2005; המניה מאבדת כ-4% עקב חשש למחיקתה מנאסד"ק

עומרי כהן

12.12.2006 / 18:52

תרו ביקשה מנאסד"ק הארכת זמן נוספת להגשת הדו"חות, אולם לא ברור אם קיבלה את מבוקשה



מניית חברת הפרמצבטיקה, , זינקה אתמול ב-14% בעקבות דיבורים בשוק על השקעה של קבוצת עופר היי-טק בחברה, אבל דבר לא משנה את העובדה שהחברה נמצאת על מסלול מהיר למחיקה מנאסד"ק. אתמול היה המועד האחרון של תרו להגיש את הדו"ח הכספי המורחב ל-2005 והחברה לא עשתה כן. הודעה רשמית מתרו עדיין לא התפרסמה, אולם מניית החברה כבר יורדת בתגובה ב-3.8% למחיר 12.2 דולר.



תרו פירסמה בעבר תוצאות מקדמיות ל-2005, ולפיהן סיימה את השנה עם הכנסות של 305-295 מיליון דולר ולרווח נקי של 16-14 מיליון דולר. אולם, על רקע חשיפת שערוריות חשבונאיות בדו"חות של החברה מהשנים 2004-2003, בדמות הכרה מתירנית בהכנסות, נאלצה תרו לערוך מחדש דו"חות אלו ולדחות את מועד הגשת הדו"חות ל-2005. עקב כך, גם לא פירסמה החברה נתונים על ביצועיה ב-2006.

על רקע אי הגשת הדו"חות במועד, הניפה הנהלת נאסד"ק מעל תרו את חרב מחיקת המניה מהמסחר בבורסה. מאז הקיץ קיבלה החברה כמה הארכות זמן לצורך השלמת תיקון הדו"חות, אולם לא הצליחה לעמוד בכל תאריכי היעד הנוספים. אתמול היה המועד האחרון שקיבלה תרו מהנהלת נאסד"ק להגשת הדו"חות, אולם אלו לא הוגשו. כל הנראה, ביקשה תרו מנאסד"ק ארכה נוספת לפני מחיקת המניה, אולם לפי שעה לא ברור אם ארכה כזאת אכן תתקבל.



בהודעה לתקשורת מלפני כחודש, ציינה תרו כי אינה בטוחה שתוכל לעמוד במועד הגשת הדו"חות, קרי ב-11 בדצמבר, וכי אם יימחקו מניותיה מנאסד"ק בשל כך היא תפעל לרושמן מחדש, מיד לאחר הגשת הדו"חות לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC).



אתמול פורסם כי קרן עופר היי-טק, שבשליטת סמיר עופר ואודי אנג'ל, בוחנת השקעה בתרו תמורת נתח מסוים ממניות החברה. תרו, הנשלטת על ידי משפחת לויט, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 356 מיליון דולר, לאחר קריסה של כ-80% בשלוש השנים האחרונות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully