וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מנכ"לים בארה"ב: צפוי גידול במכירות החברות - למרות ההאטה בצמיחה

סוכנויות הידיעות

12.12.2006 / 19:48

על פי סקר ביזנס ראונדטייבל, צפויה יציבות, ואולי אף גידול, בהיקף כוח העבודה של החברות



המנכ"לים של החברות המובילות בארה"ב צופים צמיחה במכירות ויציבות, ואולי אף גידול, בהיקף כוח העבודה של החברות שבראשן הם עומדים, למרות ההאטה בצמיחת הכלכלה האמריקאית. כך עולה מסקר המנכ"לים הרבעוני של קבוצת ביזנס ראונדטייבל, הכולל את המנכ"לים של החברות המובילות בארה"ב.



69% מהמנכ"לים שהשתתפו בסקר העריכו כי צפוי גידול במכירות החברות שלהם במהלך מחצית השנה הקרובה, ורק 14% מהם צפו ירידה במכירות. שארית הנסקרים העריכו כי צפויה יציבות במכירות.



בתחום כוח העבודה, אמרו 40% מהמנכ"לים כי בכוונתם להותיר ללא שינוי את כוח העבודה בחברות שלהם, ו-37% אמרו כי בכוונתם לגייס עוד עובדים בחודשים הקרובים. עם זאת, 23% אמרו כי בכוונתם לקצץ את כוח העבודה.



בתחום של השקעות הון של החברות, העריכו 48% מהמנכ"לים כי לא צפוי שינוי בהיקף השקעות ההון, בעוד ש-39% מהם אמרו כי בכוונתם להגדיל את היקף השקעות ההון של החברות שלהם. 13% בלבד אמרו כי בכוונתם לצמצם את היקף השקעות ההון.



צמיחת הכלכלה האמריקאית, אשר רשמה השנה האטה מקצב שנתי של 5.6% ברבעון הראשון, לרמה של 2.6% ברבעון השני, ול-2.2% ברבעון השלישי, צפויה להגיע בשנת 2007 לשיעור של 2.8% - הצמיחה הנמוכה ביותר מאז שנת 2003 - לפי תחזית המנכ"לים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully