וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP רכשה את Knightsbridge Solutions ותרחיב את יכולותיה לספק שירותי בינה עסקית

דויד גור

13.12.2006 / 9:49

העסקה, שעדיין תלויה במספר תנאים, צפויה להיסגר באופן מוחלט בתוך כחודש ימים; פרטיה הכספיים לא נמסרו



HP הכריזה על חתימת הסכם לרכישת Knightsbridge Solutions Holdings Corp, חברת שירות המתמחה בתחומי ניהול מידע הכוללים בינה עסקית, אחסון מידע, אינטגרציית נתונים ואיכות המידע.



ב-Knightsbridge עובדים 700 אנשים, בארה"ב ובאנגליה, והיא מתמקדת בלקוחות פורצ'ן 500 ושלוחותיהם ברחבי העולם. לא נמסרו הפרטים הכספיים של העסקה.



"Knightsbridge ידועה בשל המצוינות והחדשנות שלה, והיא משפרת את ההובלה של HP באספקת פתרונות בינה עסקית ואיחסון נתונים", אומר ג'ון מק'קיין, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל HP Services. "ביחד, שתי החברות יספקו ללקוחותינו סל פתרונות ניהול מידע ברמה הגבוהה ביותר".



"השילוב של Knightsbridge ו-HP יהווה יתרון עצום עבור שותפינו ולקוחותינו המשותפים", אומר רודריק ווקר, נשיא ומנכ"ל Knightsbridge Solutions. "אנחנו מאמינים שבאמצעות השילוב של מומחיותנו בבינה עסקית עם השירותים שנותנת HP, נוכל לספק שירותי ניהול מידע מלאים יותר ללקוחותינו, מכפי שהיתה יכולה כל אחת מהחברות לבד".



העסקה, שעדיין תלויה במספר תנאים, צפויה להיסגר באופן מוחלט בתוך כחודש ימים. עם סיומה, תשולב החברה באופן מלא ב-HP Services, כחלק מקבוצת הפתרונות הטכנולוגיים של HP.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully