וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה ממשיכה לתקשר בריאות: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם שומרי משקל העולמית

גלי ברגר

13.12.2006 / 13:35

תנובה תשדרג את אריזות הגבינות והקוטג' לפי שיטת הנקודות של שומרי משקל



תנובה מתכוונת להמשיך ולחזק את ערך הבריאות של מוצריה בשנת 2007. לשם כך חתמה החברה על הסכם עם חברת שומרי משקל העולמית, לפיו היא מקבלת את הזיכיון להשתמש בשיטת הנקודות על גבי מוצריה. בשלב הראשון יסומן מספר הנקודות על גבי הגבינות והקוטג', ועד סוף השנה מתכוונת החברה להגיע ל-60 מוצרים מסומנים. יופלה, מותג היוגורט של החברה שממוצב כשובב ופרוע, יישאר מחוץ למהלך.



תנובה תשקיע 4 מיליון שקל בפרסום ותקשור של שיטת הנקודות על גבי אריזותיה, עיקר הסכום בעיתונות, באינטרנט ובאמצעות חלוקת עלונים. עבור מי שאינו בקיא בשיטת הנקודות, הסימון למעשה לא אומר דבר, שכן אין הוא יודע כמה נקודות מותר לו לצרוך ביום. מסיבה זו, התקשורת עם הצרכנים צריכה לכלול מידע רב ולכן לא מתאימה לטלוויזיה. על גבי האריזות יופיע גם המספר של שומרי משקל, והצרכנים יוכלו להתקשר, לקבל הסבר ואולי אף להצטרף לקבוצה. משה מרום, מבעלי שומרי משקל, אומר כי משנת 2000, כ-400-300 אלף איש עברו סדנה של שומרי משקל בישראל, והם מכירים את שיטת הנקודות.



שומרי משקל, החברה המובילה בעולם בתחום קבוצות תמיכה להרזייה, פועלת בארץ באמצעות משפחת רומם. בעולם מוכרת החברה מוצרים הממותגים תחת שמה, ובדרך ככל בעסקות מסוג זה - משלמת החברה המשתמשת בזיכיון - תנובה במקרה זה - כ-5% מהמכירות.



לדברי חגית אדלר, מנהלת השיווק של תשלובת החלב, מדובר בתהליך ארוך טווח, שיחזק את תפישתה של תנובה כחברה הבריאה ביותר. "חיפשנו דרך לעזור לצרכן להתמודד עם המורכבות של צריכה בריאה - לתת מספר אחד ברור ולא רק טבלה שמכילה כל כך הרבה נתונים. בשביל זה רצינו גוף חיצוני שיבוא וייתן לנו חותמת שהמוצר הזה מתאים לאורח חיים בריא".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully