וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת XenSource הכריזה על סדרת מוצרים חדשה

רפאל פוגל

13.12.2006 / 15:29

XenSource הכריזה על השקת מוצרי וירטואליזציה חדשים וחשפה מוצרים נוספים ללינוקס



בחודש נובמבר 2006 חתמו החברות XenSource ומיקרוסופט על הסכם שיתוף פעולה והחליטו כי שתי החברות יפתחו יחדיו מוצרי וירטואליזציה התומכים בפלטפורמת מיקרוסופט. השבוע, הכריזה XenSource על השקתם של אותם מוצרי ווירטואליזציה חדשים וחשפה מוצרים נוספים אשר מיועדים גם לסביבת לינוקס.



בין המוצרים החדשים שהשיקה החברה נמצא XenEnterprise, מוצר הדגל של החברה המספק תמיכה במערכות מורכבות המשלבות מספר מערכות הפעלה ומאפשר התקנה של שרתי לינוקס ושרתי חלונות. מוצר נוסף אשר אותו חשפה עכשיו XenSource הוא XenServer - מוצר ייעודי לסביבת חלונות המאפשר את יישומה של מערכת וירטואליזציה לשרתי Windows 2003 ו-XP. המוצר השלישי עליו הכריזה החברה הוא XenExpress, מוצר חינמי המיועד לסביבות פיתוח ובדיקות בסביבות ה-IT.



פיטר לוין, מנכ"ל XenSource, מסר כי "משפחת המוצרים החדשה הולכת לשנות את פני עולם הווירטואליזציה. לא רק ש-XenSource מפעילה קהילה גדולה של מפתחים, אנו בעיקר משקיעים במוצרים לסביבת האנטפרייז ולסביבת חלונות. שיתוף הפעולה עם מייקרוסופט מספק ללקוחות מיקרוסופט ולמיקרוסופט עצמה סביבה וירטואלית מהירה ויציבה אשר מתפתחת בקצב מהיר מאוד". בהתייחסו לפעילות בישראל הוא הוסיף: "הפעילות של שותפים כמו חברת Penguin IT, אשר לקחו חלק בפיתוח המוצר, הינה מבורכת, ולכן אנו ב-XenSource רואים בחברת Penguin IT שותף מוביל להצלחתנו".



דורון אופק, מנכ"ל משותף בחברת Penguin IT, מסר כי "אנו רואים עתה את תחילת פירות שיתוף הפעולה ההדוק בין חברת מיקרוסופט לחברת XenSource, אשר מביא ללקוח ערך מוסף אמיתי, מצד אחד - מוצר הפועל במתודולוגיית קוד פתוח עם היכולות והיציבות של kernel Linux, המכיל יכולות ניהול ויישום ידידותיים דרך ממשקים גרפים, ומצד שני מספק תמיכה גם ב-Red Hat וגם ב-SuSE כהפצות לינוקס".



אופק הוסיף כי "אנו ב-Penguin IT, עובדים כבר למעלה משנה עם המוצרים של XenSource בסביבה קריטית, ורואים את הערך המוסף והיציבות שהם מצליחים לספק לנו. בזכות איכותם של מוצרים אלו, אנו יכולים לספק היום ללקוחותינו מתחום הלינוקס והחלונות ערך מוסף אמיתי של יצירת סביבה וירטואלית יציבה וחיסכון כספי משמעותי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully