וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ משיקה פעילות חדשה בישראל: מינתה את שאול כהן לנהל חטיבה חדשה בישראל: שירותי שיתוף פעולה

רפאל פוגל

13.12.2006 / 16:59

החטיבה תתמקד בפתרונות הנדסיים וטכנולוגיים לתעשיית ההיי-טק; צפי לגידול בהיקף מכירות החברה



יבמ העולמית מינתה מנהל מיוחד בישראל לתחום שירותי הייעוץ והשירותים הטכנולוגיים עבור תעשיות הייצור הטכנולוגיות, ותתחיל להציע לשוק המקומי סל מקיף של שירותים הנשענים על הניסיון ועל המומחיות הבינלאומית של החברה בתחום הזה. הענק הכחול יציע ללקוחותיו העתידיים בישראל שיטות ולקחים שנולדו במפעלי הייצור שלו עצמו - ומוכן ללוות את כל שלבי העבודה או רק חלקים מהם: תכנון, פיתוח, ייצור וניהול כולל.



בעקבות השקתה של הפעילות החדשה בישראל תוכל יבמ להציע מגוון של פיתוחי מערכות חומרה לפי הזמנת הלקוח; שינויים מיוחדים במערכות חומרה סטנדרטיות של יבמ; תכנון, פיתוח וייצור כרטיסים אלקטרוניים שונים; ואפילו פיתוח רכיבים מיוחדים - למערכות ממוחשבות - להם נדרשת התעשייה הישראלית. השירותים החדשים יכללו גם ייעוץ לגבי ייצור מערכות ייעודיות; לגבי תהליכי הקטנה או הגדלה של שרתים למשימות מיוחדות; ומשימות נוספות.



במסגרת ההיערכות להשקתה בישראל של הפעילות החדשה, מינתה יבמ את שאול כהן - שניהל עד כה את עסקי המיקרו אלקטרוניקה של החברה במזרח התיכון - למנהל חטיבה חדשה לשירותי שיתוף פעולה טכנולוגיים, שיכללו מעתה את תחום המיקרו אלקטרוניקה ואת השירותים ההנדסיים והטכנולוגיים. בנוסף לפעילות בישראל, ינהל כהן גם את עסקי החטיבה בספרד, פורטוגל, יוון וטורקיה.



בכוונת יבמ לגייס לתחום הפעילות החדש מספר מומחים מקומיים. במקביל, יוצעו ללקוחות גם שירותיהם של מומחים מחו"ל, אשר התמודדו עם אתגרים דומים בתוך יבמ ומחוץ לה. ההיערכות החדשה מתבצעת במסגרת חטיבת המערכות והטכנולוגיות של יבמ העולמית, ומיועדת למנף את כישורי כוח האדם, הטכנולוגיות והמתודולוגיות של יבמ. זאת על מנת להציע שירותים חדשים לעולם ההיי-טק, המיקרו אלקטרוניקה, ולתעשיות מתקדמות אחרות.



שאול כהן ציין כי "אם עד כה התמחתה יבמ בישראל במכירת רכיבי מיקרו אלקטרוניקה ובמיוחד שבבים ייעודיים - ASIC - ובתכנון רכיבים התפורים לצורכי הלקוחות המקומיים, הרי שמעתה מדובר בסל מקיף יותר של שירותים, המכסים את מכלול תהליכי הפיתוח והייצור. ביבמ צופים כי הצגתם תוביל לגידול משמעותי בהיקף מכירות הטכנולוגיות והמערכות של החברה - ולשיתוף פעולה הדוק יותר עם התעשייה המקומית".



» כל הכותרות החשובות במסך אחד - מפת החדשות של TheMarker


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully