וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס בסך 100 אלף שקל ללכידתו של האנס הסדרתי בני סלע יחולק לארבעה זוכים

ג'קי ח'ורי

13.12.2006 / 21:16

הזוכים: חיילת שזיהתה את סלע בקיבוץ כנרת, קרובי משפחתו של סלע בנשר, שוטרי תחנת נהריה ותושבת העיר



קרן פישר לעניינים חברתיים שהעמידה פרס כספי בסך 100 אלף שקל למי שימסור מידע שיביא ללכידתו של האנס הסדרתי בני סלע, החליטה היום (רביעי) על חלוקת הפרס בין ארבעה זוכים.



מהנהלת הקרן נמסר כי הזוכים הם החיילת ליאור שץ, שזיהתה את סלע בקיבוץ כנרת, קרובי משפחתו של סלע בנשר, שוטרי תחנת נהריה ורינה גרימברג תושבת נהריה שדיווחה על הרכב החשוד בו נהג סלע דקות לפני שנלכד.



בהנהלת קרן פישר הסבירו כי בעקבות פניות רבות של אזרחים הטוענים כי הם אלה שתרמו את המידע המשמעותי ביותר, שהביא בסופו של דבר ללכידת סלע, פנתה הנהלת הקרן לגורמי משטרה בבקשה שאלה יצביעו מי מבין האזרחים והשוטרים שנטלו חלק בלכידה ראויים לקבל את הפרס, והמידע שמסרו היה משמעותי ביותר לעצם הלכידה.



מנכ"ל קרן פישר, ברוך מזור, מסר כי חלק מאותם גורמים שזכו בפרס, בין היתר המשטרה ובני משפחתו של סלע, הודיעו כי בכוונתם לתרום את הכסף לארגון נפגעי תקיפה מינית.



הנהלת הקרן פנתה בימים הראשונים לבריחתו של סלע לשר לביטחון הפנים ולמפכ"ל המשטרה וביקשה להפקיד בידי המשטרה את הפרס הכספי כדי שהיא זאת שתחליט מי יקבל את הפרס לאחר לכידתו של סלע, אולם דיכטר דחה את ההצעה מנימוקים משפטיים וחוקיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully