וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי זיסר וזאב קליין משנים את תמהיל קניון ארנה; ה"יערנה" ייסגר ובמקומו ייפתח מתחם ילדים חדש

גלי ברגר

14.12.2006 / 11:13

בנוסף יורחבו מתחמי המסעדות והאופנה בקניון, במטרה להשיג קהל קבוע ולהעלות רווחיות



מוטי זיסר וזאב קליין משנים את תמהיל קניון ארנה: היערנה, היער הטרופי שיועד לילדים, ייסגר ובמקומו תוקם 'אטלנטיס', מתחם ילדים חדש שייפתח לקראת פסח, ולפי ההערכות יושקע בו סכום של כחצי מיליון דולר. בנוסף יורחב מתחם המסעדות - רשת קפה קפה תיפתח סניף, ומתנהל מו"מ מתקדם עם רשת המבורגרים איכותית. בתחום האופנה תוקם בפברואר חנות עוגן של פאקטורי 54, המייבאת מותגים מחו"ל כמו דיזל, ראלף לורן, פומה ועוד. באחרונה נפתח במקום גם סופר מרקט של טיב טעם.



מוטי זיסר ומנכ"ל הקניון, זאב קליין, אשר אחראי גם לפיתוח הפעילות של זיסר במזרח אירופה, הבינו כי לא יוכלו למכור את הקניון במצבו הנוכחי, וכי לפני כן יש לערוך בו כמה שינויים כדי לייצב קהל קבוע ולהעלות את הרווחיות שלו. המטרה שלהם היא ליצור קניון מבודל מבחינת החנויות מצד אחד, ומצד שני קניון אטרקטיווי למשפחות, שקהל היעד שלו הוא תושבי איזור השרון - הרצליה, רעננה, כפר סבא, ישובי עמק חפר וכו', שיגיעו עם המשפחות לבילוי. כדי לחזק את המיצוב המשפחתי של הקניון, מנהלת ההנהלה משא ומתן לשיתוף פעולה עם גוף שידור טלוויזיה, ובקיץ מתוכנן לקום אולפן טלוויזיה בקניון, ממנו יתבצעו שידורים לאחד מערוצי הנישה הפונים למשפחה.



הקמת אטלנטיס, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, אמורה לתת מענה לבילוי משפחתי. אחת הבעיות ביערנה היתה שהמתחם התאים לביקור חד פעמי ומחיר כרטיס הכניסה היה יקר יחסית - כ-40 שקל. אטלנטיס יהיה מתחם ענק שיוקדש כולו למתקני שעשוע, בידור והפעלה, שיתפרס על שטח של 1000 מ"ר וייבנה כעיר האבודה אטלנטיס. המתחם יכלול גם את הג'ימבורי הגדול בישראל. את הפורמט הביאו זיסר וקליין מקניונים באירופה.



הכניסה ל"אטלנטיס העיר האבודה" עצמה תהיה חופשית ופתוחה לקהל הרחב, ורק המתקנים והאטרקציות לילדים אשר ימוקמו בה יהיו כרוכים בתשלום של כעשרה שקלים למתקן. כך ניתן יהיה לחזור למתחם מספר פעמים, כל פעם לפעילות אחרת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully