וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד מסיפורי הנסים של המניות הקטנות: אורטל החלה לזנק ב-10% כשעה וחצי לפני הודעה מהותית על עסקה גדולה

אסף רותם

14.12.2006 / 14:21

המניה מזנקת כעת בכ-28% במחזור של ב-1.4 מ' ש'; אתמול ירדה המניה 0.11% במחזור של כ-40 א' ש'



עוד אחד מסיפורי הנסים והנפלאות של המניות הקטנות בבורסה באחד העם, בהם מזנקת מניה קטנה בעלת סחירות נמוכה לפני הודעה מהותית. אורטל יציקות לחץ, שבבעלות קיבוץ נווה אור (74%) וליימן שליסל (7%), עוסקת בייצור ושווק מוצרים יצוקים מסגסוגות אבץ ומגנזיום, הודיעה על עסקה מהותית בשעה 12:13.



החברה הקטנה הודיעה על חוזה חדש שעשוי לשנות מהותית את עסקיה. החברה קיבלה מחברת NACAM הצרפתית הזמנה לאספקה של רכיבים מיוחדים למכלולי היגוי, המיועדים לרכבי ג'נרל מוטרוס (GM). מיד לאחר מכן, זינקה המניה בכ-28% והמחזור מסתכם כעת ב-1.4 מיליון שקל - יותר מפי 20 מהממוצע בה בשנה האחרונה.



עד כאן טוב ויפה, אולם מעניינת לא פחות העובדה כי מניית אורטל להיסחר כשעה וחצי קודם לכן במחזור גדול כבר בדקות המסחר הראשונות שלה - ובעלייה של עד 10%. אתמול ירדה המניה 0.11% במחזור של כ-40 אלף שקל.

מתעורר חשש מסוים - ובחדרי העסקות היו שקראו לכך נורת אזהרה מהדהדת - שבחלק מהעסקות שנעשו בשעה הראשונה של המסחר מעורבים גורמים אשר ידעו בטרם עת על העסקה האמורה או על הודעה משמעותית, וניצלו זאת לטובתם.

החברה מסרה כי אינה יודעת מי רכש המניות ובכל מקרה, לא מדובר במידע שהגיע ממנה. למי שעדיין דואג, ברשות לניירות הערך מסרו כי המסחר נמצא כל הזמן במעקב שוטף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully