וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידקום הישראלית מתכננת גיוס מקומי של 120 מיליון שקל באג"ח

אפרת נוימן

14.12.2006 / 16:39

סמנכ"ל הכספים של לידקום: "אנחנו לא פוסלים בעתיד גם מסחר בתל אביב"



חברת לידקום הישראלית, שנסחרת בבורסה המשנית בלונדון (AIM), מגיעה גם אל המשקיעים המקומיים. החברה, העוסקת בתחומי אספקה, הקמה וניהול של פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת ובעיקר הסלולר - מתכננת לגייס בהנפקה פרטית 120 מיליון שקל באג"ח סטרייט. האג"ח מגובה בדירוג A3 של חברת מדרוג.



לידקום ביצעה עד היום שתי הנפקות בלונדון. הראשונה בוצעה באפריל 2005, ובה גייסה החברה 14 מיליון דולר. כל הגיוס נועד להחזר חובות. שנה לאחר מכן ביצעה החברה הנפקה שנייה של מניות בלונדון, וגייסה 21 מיליון דולר. המטרה הפעם, היתה לשפר את ההון העצמי ולמנף את הצמיחה המהירה של החברה. בקופה יש נכון לסוף יוני, כ-10 מיליון דולר.



"ישנן 3 משמעויות לגיוס הנוכחי: הוא יעזור לממש הזדמנויות בהודו, החברות שאנחנו עובדים איתן אוהבות להסתכל על מאזנים חזקים, וגם יש רצון לפזר את מקורות המימון", אמר היום ל-TheMarker איתן מוצ'ניק, סמנכ"ל הכספים של לידקום. "אמרנו שאנחנו לא מתכוונים לגייס הון, ואג"ח הוא מקור מצוין". מוצ'ניק הוסיף כי בחודשים האחרונים ישנה כניסה של משקיעים ישראלים. "אנחנו לא פוסלים גם מסחר בתל אביב, וזהו אחד הדברים שאפשר לחשוב עליו בשנה הבאה".



את הגיוס מובילה אפסילון, וחתמי המשנה הם כלל ואיגוד. מוצ'ניק ציין כי הם מקווים להשלים את הגיוס עד סוף השנה.



לידקום צפויה לסיים את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של 97 מיליון דולר - בדומה להכנסות 2005 כולה. את המחצית הראשונה סיימה לידקום עם הכנסות של 62 מיליון דולר ורווח נקי של 4.1 מיליון דולר. החברה נסחרת בלונדון סביב שווי שוק של 110 מיליון דולר, אחרי שאיבדה מתחילת השנה כ-7%. המשקיעים בהנפקה הראשונה, עם זאת, רושמים תשואה חיובית של 52%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully