וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארד גארד מנסה לקחת את החברה הבת לייף ווטץ' לנאסד"ק; היקף הגיוס ושווי החברה בהנפקה טרם נקבעו

עומרי כהן

14.12.2006 / 21:04

תמורת ההנפקה תשמש להחזר הלוואות בעלים של 27.6 מיליון דולר; לקארד גארד שווי של 117 מיליון דולר



שוק ההנפקות של וול סטריט רותח בתקופה האחרונה וחברות רבות מנסות לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לחגיגה, רגע לפני תחילתה של תקופת החגים בארה"ב, אשר תסגור את חלון ההנפקות לכמה שבועות לפחות. אתמול הגישה גם LifeWatch, חברה בת מאילינוי של קארד גארד הישראלית, תשקיף לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC), לקראת הנפקת מניות ראשונה לציבור. משיושלם המהלך, יחלו מניות החברה להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול LIFE.



לייף ווטץ' לא ציינה בתשקיף כמה כסף היא מעוניינת לגייס ולפי איזה שווי תבוצע ההנפקה. בשורת "חישוב עמלת הרישום" אמנם נכתב כי סכום הגיוס המקסימלי יעמוד על 86.25 מיליון דולר, אולם טעות נפוצה היא להתייחס לסכום זה כסכום המבוקש, ולנסות לגזור ממנו את היקף ההנפקה, לפי הנחה של סך גיוס המהווה 25%-20% מסך שווי החברה לאחר ההנפקה.



פעילותה העיקרית של לייף ווטץ' מתמקדת באספקת שירותי ניטור לחולי לב בארה"ב במשך 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. כמו כן מייצרת החברה ומפיצה בארה"ב, רכיבים למכשירי ניטור ברחבי ארה"ב, אולם הכנסות מפעילות זו מהוות כ-16% בלבד מסך הכנסותיה. בתשעת החודשים הראשונים של 2006 גדלו ההכנסות ב-8.6% בלבד ל-36.9 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, מדובר עדיין בשיפור, לאחר יציבות בהכנסות בשנים 2005-2003.



הרווח התפעולי גדל מתחילת 2006 ב-54.5% ל-3.4 מיליון דולר, אולם הוצאות מסים ואחרות הקטינו את הרווח הנקי ל-1.2 מיליון דולר בלבד. זאת, לעומת רווח של מיליון דולר שרשמה החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2005. בשנה שעברה אמנם רשמה לייף ווטץ' רווח נקי שנתי של 7.8 מיליון דולר, אולם הוא נבע מהחזרי מס בהיקף של 6 מיליון דולר, להם זכתה החברה לקראת סוף 2005.



את ספטמבר האחרון סיימה החברה כשבקופתה מזומנים בשווי של 6.8 מיליון דולר, ומולם רשומים במאזן התחייבויות בנקאיות של 4.3 מיליון דולר. עם זאת, ללייף ווטץ' גם הלוואות בעלים בהיקף של 27.6 מיליון דולר, אשר גרמו לה לרשום גירעון של 2.9 מיליון דולר בהון העצמי, נכון לסוף ספטמבר. בתשקיף מציינת החברה, כי תמורת ההנפקה תשמש להחזרת הלוואת הבעלים במלואה, וכן לשיפור שירותים קיימים, השקת שירותים חדשים וניצול הזמדנויות עתידיות, כגון רכישת חברות וטכנולוגיות.



נכון להיום, מחזיקה קארד גארד ב-100% ממניות לייף ווטץ', ובתשקיף הראשוני לא מצוין באיזה שיעור ידוללו אחזקותיה לאחר ההנפקה. את לייף-ווטץ' מנהל האמריקאי פרדריק מינדרמן וגם שאר הנהלתה הבכירה אינה כוללת כיום ישראלים. את ההנפקה מובילים בנקי ההשקעות האמריקאים קוואן אנד קומפאני, ג'פריס אנד קומפאני ופייפר ג'פרי.



קארד גארד AG אשר בסיסה בשווייץ, עוסקת בפיתוח ישום והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות לשירותי ניטור רפואי לחולים כרוניים ולחולים הנמצאים בסיכון רפואי גבוה, וכן במתן שירותי ניטור רפואי לאוכלוסייה בריאה, בעלת מודעות גבוהה בתחום הבריאות. קארד גארד פועלת באמצעות חברות בנות בארה"ב, הולנד, יפאן, ברזיל, אנגליה, שווייץ וישראל.



מניית , הנסחרת בבורסה בשווייץ תחת הסימול CARDG, זינקה מתחילת 2006 ב-195% ומשקפת בעת לחברה שוו של כ-142 מיליון פרנק שווייצי (כ-117 מיליון דולר).



» לא מספיקים להתעדכן בחדשות? ל-TheMarker יש את הפתרון


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully