וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SIG: המלצות השקעה חיוביות לסרגון, אודיוקודס ורדוור; לאלווריון הוצמד הדירוג הפושר "נייטרלי"

עומרי כהן

14.12.2006 / 22:16

האנליסטית אירית אלרד-יעקבי החלה לסקר את פעילות ארבע ספקיות ציוד התקשורת מישראל



אירית אלרד-יעקבי, אנליסטית ישראלית החיה ועובדת בשיקגו שבארה"ב, החלה לסקר אתמול את פעילותן של ארבע ספקיות ציוד תקשורת ישראליות, עבור בית ההשקעות האמריקאי ססקוהאנה פייננשיאל גרופ (SIG). שלוש מהחברות - אודיוקודס, סרגון ורדוור - זכו אצלה להמלצת השקעה חיובית, אשר משולה אצל בית ההשקעות להמלצה המקובלת יותר בשוק "קנייה". עם זאת, הרביעית ברשימה, אלווריון, תאלץ להסתפק לפי שעה בהמלצה הפושרת "נייטרלי".



לגבי , המספקת ציוד לרשתות תקשורת אלחוטיות בפס רחב (אינטרנט מהיר אלחוטי), מציינת אלרד-יעקבי כי החברה מחזיקה בטכנולוגיה חזקה ואף השיגה תשומת לב מוקדמת משמעותית בתחום זה. אולם, כניסת מתחרים גדולים לשוק והעברת המיקוד בשוק הטלקום העולמי - מרשתות אלחוטיות המשרתות נקודות קצה נייחות, לרשתות אלחוטיות המיועדות למכשירים ניידים - וכן השלב המוקדם בהתפתחות הביקוש לציוד WIMAX (טכנולוגיה אלחוטית רחבת פס למרחק של קילומטרים בודדים) בעולם, גורמים לה להעדיף לפי שעה ישיבה על הגדר.



פועלת גם היא בשוק הרשתות האלחוטיות המתקדמות, אולם אותה רואה אלרד-יעקבי כסיפור של צמיחה. לדבריה, סרגון נהנית הנאה ישירה מהגידול במספר המנויים האלחוטיים בעולם, ומההתרבות המהירה של יישומים ומכשירים אלחוטיים, אשר מגדילים את הביקוש בשוק לקיבולת רשת גבוהה יותר. אלרד-יעקבי גם מציינת לחיוב את צעדי ההתייעלות שנקטה סרגון בשנה שעברה, ואשר כללו העברת הייצור למיקור חוץ, הגדלת הקיבולת, הפחתת העלויות וחתימה על חוזי OEM (מכירה תחת מותג של מפיץ גדול יותר) עם ספקיות ציוד תקשורת גדולות, כדוגמת נוקיה. "אנו מאמינים, כי בעקבות שינויים פנימיים אלו, נמצאת החברה בעמדה טובה, אשר תאפשר לה ליהנות מצמיחת השוק", הוסיפה.



גם , המתמחה בפתרונות לניהול עומסים ברשתות נתונים, זכתה להמלצה חיובית מאלרד-יעקבי. על רדוור כתבה האנליסטית, כי בידיה הפתרונות הטובים ביותר בשוק לקישור והעברת נתונים, אשר מאפשרים לארגונים לנהל ביעילות את יישומי ההעברה ואת התנועה ברשת התקשורת הפנימית. לדבריה, לאחר הצעדים שנקטה רדוור השנה, לארגון חחדש של פעילותה, צפויות מגמות מחזוריות חיוביות בתחום יישומי הקישור החכמים, לבשר על תוצאות משופרות שתציג החברה ב-2007.



את מגדירה האנליסטית כספקית מובילה של טכנולוגיות לאספקת שירותי טלפון על גבי האינטרנט (VoIP), אשר ניצבת לדעתה בעמדה שתאפשר לחברה ליהנות מהמעבר של ספקיות שירותי התקשרות ושל המגזר הארגוני, לרשתות הפועלות על פרוטוקול האינטרנט (IP) ומהרחבת האפשרויות שיספקו הרשתות המתקדמות.



» לא מספיקים להתעדכן בחדשות? ל-TheMarker יש את הפתרון


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully