וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויליפוד הולכת על השוק הכשר מעבר לים: חתמה על אופציה לרכישת מפיץ מזון כשר בארה"ב

נתן שבע

17.12.2006 / 13:37

שוק המזון הכשר בארה"ב מגלגל כ-15 מיליארד דולר בשנה וגדל בקצב מדהים של כ-17% בשנה



יבואנית ומשווקת מוצרי המזון פוד עשתה צעד משמעותי להגדלת את נתח השוק שלה בארה"ב, באמצעות חדירה לשוק המוצרים הכשרים שם. החברה חתמה על מסמך עקרונות המקנה לה אופציה לרכישת מפיץ מזון כשר. האופציה ניתנת למימוש עד לסוף ינואר 2007. החברה מציינת כי סכום הרכישה, אם אכן תתבצע, אינו מהותי, אך הפעילות שתירכש היא מהותית עבור החברה. רכישת המפיץ תאפשר לווילי פוד למכור את מוצריה הכשרים בארה"ב, מה שעשוי לסייע לה, על פי ההערכות, להכפיל את פעילותה תוך מספר חודשים.



זה זמן רב שווילי פוד, שבשליטת צבי ויוסף ויליגר, מנסה לתקוע יתד בשוק המזון הכשר בארה"ב. במהלך אוקטובר האחרון גייסה החברה הבת, ויליפוד אינטרנשיונל, 10 מיליון דולר בנאסד"ק בהנפקה פרטית ממשקיעים מוסדיים, לצורך מטרה זו. שוק המזון הכשר בארה"ב מגלגל כ-15 מיליארד דולר בשנה וגדל בקצב מדהים של כ-17% בשנה.



הפריצה לארה"ב תיערך בשלב ראשון במוצרים כדוגמת שימורים, פסטות ושמנים. החברה מתעתדת לייצא את ליין מוצרי החלב שלה לארה"ב מיד עם קבלת אישור יבוא משלטונות ארה"ב, האמור להתקבל אף הוא בקרוב.



את הרבעון השלישי של השנה סיימה החברה ברווח של 2.3 מיליון שקל על הכנסות של 49.4 מיליון שקל, לעומת רווח של 3.3 מיליון שקל על הכנסות של 41.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully