וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ רכשה עוד 2.1% ממניות PSP השווייצית; עד היום השקיעה בחברה 1.1 מיליארד שקל

נתן שבע

17.12.2006 / 10:12

בכך הגיעה החברה לאחזקה של כ-11% ב-PSP; אלוני חץ מתכוונת להשקיע בחברה עוד כ-600 מיליון שקל



, שבשליטת מוזי ורטהיים ונתן חץ, המשיכה להגדיל את אחזקתה בחברת הנדל"ן השווייצית PSP ורכשה 2.1% ממניות החברה בתמורה ל-235 מיליון שקל. לאחר הרכישה, מחזיקה החברה בכ-10.74% ממניות חברת הנדל"ן השוווייצית.



עד היום השקיעה אלוני חץ כ-1.1 מיליארד שקל (כ-317 מיליון כתר שווייצי) ב-PSP. על פי התוכנית מתכוונת החברה להשקיע עד 1.7 מיליארד שקל בחברה.



נכון להיום עומד שווי אחזקה זו על כ-1.2 מיליארד שקל (כ-344 מיליון כתר שווייצי), כך שעל הנייר רושמת אלוני חץ תשואה של 9%. אלוני חץ היא בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP, ששוי השוק שלה בבורסה בציריך עומד על כ-11 מיליארד שקל (3.2 מיליארד כתר שוויצי).



PSP מחזיקה ב-220 נכסים מניבים על שטח כולל של 1.1 מיליון מ"ר. מרבית נכסיה של החברה (67%) ממוקמים בחמש הערים המרכזיות בשווייץ ו-67% מהם מושכרים למשרדים ולקמעונאות (14%).



בחודש יוני האחרון הודיעה אלוני חץ על התחלת ההשקעה ב-PSP, לאחר שרכשה מניות בהיקף של 5.6%, בסכום של 600 מיליון שקל. לפני שלושה חודשים רכשה החברה חבילה נוספת של מניות, וכיום נרכשה החבילה האחרונה.



נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ, מסר כי: "אנו שבעי רצון מכך שהגענו לאחזקה משמעותית בחברת PSP ובכוונתנו להמשיך ולהגדיל את אחזקתנו בחברה, במסגרת התוכנית האסטרטגית אשר אושרה לנו על ידי הדירקטוריון. בטרם כניסתנו לשוק הנדל"ן המניב השווייצי, בחנו אותו במשך כשנתיים. גם היום, כתשעה חודשים לאחר שהתחלנו להשקיע בשוק זה, אנו מוצאים אותו מעניין ומאמינים בפוטנציאל הצמיחה הטמון בו. אנו רואים בהנהלת החברה הנהלה איכותית, מקצועית ובעלת חזון, ובשיתוף הפעולה עמה - פורה ומוצלח".



אלוני חץ השלימה ביום חמישי גיוס של 220 מיליון שקל במניות. מניית החברה הספיקה לטפס בכ-2% מתחילת השנה, לשווי של 2 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully