וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ רפאל מדיקל טכנולוג'יס גייסה 2.5 מיליון דולר לפי שווי של 16.5 מיליון דולר לאחר הכסף

גיא גרימלנד

17.12.2006 / 16:44

ההשקעה בוצעה על ידי חברת פוסיס האמריקאית; תוכל לרכוש את רפאל במשך 3 שנים מיום ההסכם



חברת הסטארט אפ רפאל מדיקל טכנולוג'יס גייסה 2.5 מיליון דולר ועומדת להשלים את הניסויים הקליניים שהיא מבצעת במוצר שלה - SafeFlo - למניעת תסחיפים של קרישי דם. עד כה גייסה החברה 6 מיליון דולר, ללא כספי הגיוס הנוכחי שהגיעו מחברת פוסיס מדיקל האמריקאית (Possis Medical), לפי שווי של 16.5 מיליון דולר לאחר הכסף.



במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות, רפאל תוכל לקבל הלוואה נוספת בהיקף של 1.5 מיליון דולר. בנוסף, פוסיס תוכל לרכוש את רפאל במשך 3 שנים מיום ההסכם או תוך 60 יום ממועד קבלת אישור FDA. עד כה, החברה זכתה לתקן CE האירופי (המקביל האירופי לתקן ה-FDA האמריקאי). לפי ד"ר אהרון פלדמן, יזם ומנכ"ל החברה, "רפאל צריכה כעת להשלים את הניסוי ולהגיש בקשה ל-FDA בתוך שנה-שנה וחצי".



פוסיס היא חברה אמריקאית העוסקת בפיתוח קטטר להוצאת קרישי דם מהעורקים ומחזיקה בשווי שוק של כ-216 מיליון דולר. "המוצר של פוסיס משלים את המוצר שלנו המיועד למניעת תסחיף ריאתי כתוצאה מקרישי דם הנוצרים מאי תזוזת הרגליים", מציין פלדמן. לדבריו, כיום ישנם 600 אלף מקרים של תסחיפי ריאה מדי שנה. מוצר נוסף שנבדק כעת בניסויים קליניים הוא VascuGrasp, המסייע למקם את ה-SafeFlo.



לפי IVC-ONLINE, בחברה מושקעות קרנות ההון סיכון: BioMedical Innovations ,Mediseed ו-Microdent Ventures - קרן ההשקעות של איתן ורטהיימר.



רפאל מדיקל נוסדה בשנת 2000 על ידי אהרון פלדמן וד"ר אלחנן ברוקהיימר ופועלת בקיסריה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully