וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות הסלולר הקפיצו את הפרסום בענף ביותר מ-50%

גליה שילה

17.12.2006 / 21:01

מטבלת המפרסמות הגדולות בולטת בהיעדרה קבוצת שטראוס-עלית. מקאן אריקסון שומר על המקום הראשון בין משרדי הפרסום

הפרסום בענף הסלולר קפץ בלמעלה מ-50% בחודש נובמבר ועמד בראש טבלת ההשקעות בפרסום לפי ענפים עם 5.8 מיליון דולר (לעומת 3.7 מיליון באוקטובר). בחודש החולף היו גם סלקום, פלאפון ופרטנר בשלושת המקומות הראשונים בין המפרסמים, כאשר ההשקעה של סלקום עקפה את מתחרותיה עם 2.6 מיליון דולר לעומת 1.6 ו-1.4 מיליון דולר לפלאפון ו בהתאמה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום המפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים, אומר כי "אם בעבר פרסומות הסלולר היו ממוקדות מבצעים, תדמית וגם מכשירים, מהפכת הדור השלישי משנה את חוקי המשחק ומעכשיו הפוקוס עובר למכשירים".

הקמפיין הבולט של סלקום בחודש החולף היה "משהו קטן וטוב" באמצעות גיתם BBDO. מטבלת 20 המפרסמות הגדולות בולטת בהיעדרה קבוצת שטראוס-עלית, הנחשבת לאחת המפרסמות הגדולות במשק.

ענף הרכב, במקום השלישי בין הענפים, ממשיך לפרסם בהיקף גבוה יחסית ולמקום הרביעי הגיעו קרנות נאמנות עם הוצאה ריאלית של כ-2.1 מליון דולר לפרסום.

מקאן אריקסון שומר על המקום הראשון בין משרדי הפרסום. באומן בר-ריבנאי חזר למקום השני עם היקף פרסום של 6.4 מיליון דולר לעומת 4.1 מיליון בחודש החולף. ביפעת מציינים את משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד שנכנס לטבלת 20 המשרדים הגדולים ונמצא בתנופה השנה בעיקר בזכות פרסום לאקסלנס נשואה, אופנת מתאים לי ושילב.

היקף הפרסום של 20 משרדי הפרסום הגדולים היה בנובמבר 51 מיליון דולר לעומת 47 מיליון באוקטובר (ו-55 מיליון בספטמבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully