וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפושדו בונה דירות ברומניה

נתן שבע

18.12.2006 / 11:53

אלמוג ים סוף תקים פרויקט דיור בבוקרשט בהיקף של רבע מיליארד יורו עם שותף נוסף

חברת אלמוג ים סוף מקבוצת מלונות ים סוף, שבשליטת אלי פפושדו, נכנסת לרומניה. החברה חתמה בסוף השבוע ביחד עם שותף ישראלי נוסף על עסקה לרכישת קרקע בת 100 דונם בבוקרשט ברומניה תמורת 35 מיליון יורו.

על הקרקע מתכננים השנים לבנות פרויקט מגורים בהיקף של 250 אלף מ"ר, שיכלול כ-2,500 יחידות דיור. על פי הערכות ראשוניות אמורה החברה המשותפת להשקיע בהקמת הפרויקט סך כולל של כ-250 מיליון יורו.

הקרקע שאותה רוכשות החברות מיועדת כיום לבניית מסחרית ובכוונת החברות לשנות את ייעוד הקרקע למגורים. אלמוג ים סוף ושיכון ובינוי שילמו על חשבון העסקה 2 מיליון יורו והפקידו בנאמנות 2.5 מיליון יורו נוספים לטובת העסקה. בכוונת החברה לממן את רוב סכום הרכישה באמצעות הלוואה בנקאית שתנאיה טרם סוכמו.

חברת אלמוג ים סוף היא חלק מקבוצת מלונות ים סוף. החברה מתמחה ביזום, פיתוח, הקמה וניהול פרויקטים למגורים ומרכזת, למעשה, את פעילות הנדל"ן למגורים של קבוצת מלונות ים סוף בישראל ורומניה.

אלמוג ים סוף הנפיקה באוגוסט 2006 אג"ח וגייסה כ-69 מיליון שקל. החברה מבצעת בישראל ארבעה פרוייקטים, שהבולט בהם הוא פרוייקט מגדל נווה צדק, הצפוי להניב לה הכנסות בהיקף של כ-250 מיליון שקל. בנוסף, החברה מתכננת להקים פרויקט מגורים בשכונת פלורנטין בתל אביב. עסקי המלונאות של הקבוצה באירופה הם כיום פעילות פרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully