וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו תל אביב זכתה במכרז המדיה של רכבת ישראל

רוני קורן-דינר

18.12.2006 / 12:10

עופר לינצ'בסקי מנכ"ל רכבת ישראל: "החברה צפויה לחסוך 2 מיליון שקל בעלויות רכישת מדיה בשנת 2007"

חברת המדיה MPG מקבוצת יורו תל אביב זכתה במכרז המדיה של רכבת ישראל בהיקף 10 מיליון שקל לשנת 2007. זאת, לאחר שהיתה החברה היחידה שהגישה את מועמדותה למכרז, יום לפני סגירתו, לאחר שכל חברות המדיה - כולל MPG - פרשו מהמרוץ. חברות המדיה זעמו על כך שהרכבת ביקשה לקצץ באופן משמעותי בעמלות התכנון והרכישה של המדיה (זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה וברדיו, שלטי החוצות והמודעות בעיתונות ובאינטרנט), עד כדי כך שלדעתן לא נותר להן כל מקום לרווח.

חברת MPG, שהחליטה להתמודד במכרז ברגע האחרון, קיבלה על עצמה את מרבית תנאי הרכבת שמחייבים חיסכון משמעותי בכל ערוצי הפרסום. בנוסף, חברת יורו התחייבה כי נתח משמעותי מהפרסומת בטלוויזיה המסחרית יזכה למיקומים מועדפים (ראשון או אחרון בברייק).

מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי אמר כי "בהתחשב בהיקף הפרסום השנתי של רכבת ישראל, שעומד על כ-10 מיליון שקל, עולה כי מדובר בחיסכון של כ-2 מיליון שקל. חיסכון זה יאפשר רכישת כמות גדולה יותר של מדיה שתתועל לטובת עיבוי קמפיינים של בטיחות והעלאת מספר הנוסעים. במכרז המדיה דרשתי להבטיח שלא נשלם עלויות מיותרות עבור עמלות מופרזות ושנשקיע את הכסף בצורה האפקטיווית ביותר". לדברי לינצ'בסקי, המחירים שהשיגה הרכבת נמוכים בהרבה מהמחירים ששילמה עד כה וממחירי השוק. "אני קורא למנהלים של חברות ציבוריות וממשלתיות נוספות לנהוג כמונו, לא להיכנע לקרטל ולדפוסי העבודה הנהוגים ולהתעקש על קבלת מחירים המשקפים תמורה מרבית", אמר לינצ'בסקי.

ליאור גרינץ, מנהל חברת המדיה MPG מקבוצת יורו תל אביב, מסר כי "MPG ראתה הזדמנות בעובדה שמשרדים אחרים בחרו שלא להתמודד במכרז המדיה של הרכבת, והגישה הצעה רווחית שמאפשרת לרכבת ישראל לשפר את קניית המדיה שלה ומאפשרת ל-MPG לעבוד ברמת רווחיות נאה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully