וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הטיית משחקי הכדורגל: הוארך מעצרו של אסי רחמים, שוער הפועל ב"ש

מיכל גרינברג

18.12.2006 / 12:51

בהמשך היום יובאו להארכת מעצר עוז יפרח, גם הוא שחקן של הפועל באר שבע, ויניב לוי, שחקן הפועל מרחבים





בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) ביום אחד את מעצרו של שוער הפועל באר שבע, אסי רחמים, החשוד במעורבות בפרשת הטיית המשחקים. מחר יועבר רחמים למעצר בית. בהמשך היום יובאו להארכת מעצר עוז יפרח, גם הוא שחקן של הפועל באר שבע, ויניב לוי, שחקן הפועל מרחבים, החשודים במעורבות בפרשה ונעצרו במקביל לרחמים.



בית המשפט המחוזי בעיר דן היום בערר שהגישו השחקנים שנעצרו ביום שישי שעבר - מיקי עטיה, יחיאל צגאי ואביתר אילוז - בחשד שקיבלו מעבריינים שוחד כספי כדי שיטו את תוצאת המשחק שאמור היה להתקיים בסוף השבוע בין הפועל באר שבע והפועל רעננה. השלושה, שטענו כי למעשה אוימו על ידי עבריינים שהעבירו להם את הכסף בכוח, מבקשים להשתחרר למעצר בית.



בהפועל באר שבע העריכו אתמול כי רחמים ויפרח נעצרו כיוון שלכאורה ידעו על השוחד שהוצע לחבריהם, אבל לא עשו דבר עם המידע. לוי חשוד שנמנה על האנשים שנתנו את השוחד.



אלי זינו, יו"ר הפועל באר שבע, אמר היום בתגובה כי "בכל מקום שבו יש הימורים הדבר הזה קורה, הימורים גורמים נזק לכולם" והביע צער על סבלם של השחקנים.



היום תור נצרת עילית



שחקני הפועל נצרת עילית יגיעו היום לחקירה במשרדי ויצמן יער, בעקבות חשדות להטיית משחק ההפסד 0-1 ביום שישי מול רמת השרון.



ייתכן כי לחלקם תיערך בדיקת פוליגרף. אתמול הגיע לתת עדות מנכ"ל הקבוצה, יניב כהן, שאמר בסיום: "יש הרבה שמועות, דברים עולים וצצים, אנשים מתקשרים ואומרים דברים. מסרתי את מה ששמעתי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully