וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך בין עמית ברגר למרקסטון מעמיק

שלומי שפר

18.12.2006 / 14:19

אנטר הולדינגס הודיעה לבורסה כי פריזמה יידעה אותה על השלמת רכישת להק

המועד בו תצטרך אנטר הולדינגס, שבשליטתו של עמית ברגר, לתת את חלקה במסע הרכישות של בית ההשקעות פריזמה מתקרב והסכסוך בין שני הגופים מתחמם. אנטר הולדינגס, המחזיקה ב-10% ממניות פריזמה (מרקסטון מחזיקה ביתרת המניות), הודיעה היום לבורסה כי למדה מהדיווחים של בנק הפועלים ומידיעות בתקשורת כי מכרה ב-15 בדצמבר את חברת ניהול קרנות הנאמנות שלה, להק, לפריזמה ב-150 מיליון שקל.

בעקבות הידיעות פנתה אנטר לפריזמה כדי לקבל מידע, על מנת שתוכל לדווח לציבור המשקיעים שלה על העסקה. עוד כותבת אנטר כי עד היום היא לא קיבלה כל מידע ולמרות בקשות חוזרות ונשנות הודיעה לה פריזמה כי לא תספק לה מידע בעניין עסקה זאת ולכן אין היא יכולה לדווח למשקיעים את השלכות העסקה ומימונה על אנטר. עוד נכתב בהודעה, כי בשל כך לא התקיים דיון בדירקטוריון אנטר על העסקה ולא התקבלה החלטה לגבי השתתפות במימון שלה על פי חלקה היחסי בפריזמה, כאמור 10%.

אנטר מוסיפה כי הסיבה שפריזמה לא נתנה לה מידע לגבי עסקת להק, היא בשל העובדה שאנטר החליטה להיות מתחרה שלה (היא מושקעת 33% בבית ההשקעות הפרטי פרפקט - ש.ש) ולכן היא לא רוצה לספק מידע למתחרים. אי לכך מודיעה אנטר כי ככל שהיא יודעת, יש לפריזמה רק אחזקה אחת בתחום ניהול קרנות הנאמנות - השליטה בחברת פק"ן - שאף היא נרכשה מבנק הפועלים.

בשוק ההון העריכו כבר בשבועות האחרונים כי ככל שיתקרב זמן מימון העסקות בו תיאלץ אנטר להביא כסף מהבית כדי לממן אותן, יש סיכוי רב שיהיה פיצוץ בין הגופים. אנטר רכשה לאחרונה 50% מרשת המזון טיב טעם בסכום של כ-32 מיליו דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully