וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון סירני מאקסלנס נשואה: "השוק יכול להגיע ל-1,100 נקודות בתוך חצי שנה; דירוג האשראי צפוי לעלות ל-A פלוס"

נתן שבע

18.12.2006 / 18:17

סירני מעריך עוד כי ב-2007 יחזירו מניות הבנקים לתת את הטון



"בתוך חצי שנה השוק יכול להיות מעל 1,000 נקודות ואפילו מעל ל-1,1000 נקודות", אומר רון סירני, מנכ"ל אקסלנס שירותי בורסה. "הפרמטרים הכלכליים עדיין חזקים, הורדת הריבית תימשך והיא בהחלט תמשיך ותעזור לבורסה גם בהמשך. בנוסף, האינפלציה נמוכה, הצמיחה נמשכת והכסף הזר ימשיך לזרום גם לשוק הישראלי. המשק והשווקים הפיננסים צלחו את המלחמה בהצלחה. הממשלה תסיים את השנה ללא גרעון. בהתאם לכך, הדירוג של ישראל צפוי להמשיך ולעלות גם ל-A פלוס".



נתת תחזית לגבי המחצית השנה הראשונה יש למה לדאוג במחצית השנייה של 2007?



"קשה להסתכל בינתיים מעבר לכך. הרבה תלוי בגרומים חיצוניים - קצב הצמיחה באירופה ובארה"ב ובריביות שיהיו אז. סביר שגם במחצית השנייה של השנה האינפלציה תהיה גבוהה יותר. בסך הכל, אני עדיין אופטימי וחושב כי שנה מהיום נראה את השוק ברמה גבוהה יותר ב-15% ממה שהבורסה נמצאת היום".



סירני חזה בדיוק לפני שנה כי השוק עשוי לטפס בכ-15%-10% בתוך שנה - מה שאכן קרה. סירני העריך, בין היתר, כי מניות חברות הנדל"ן הן שאלה שיובילו את העליות - וגם תחזית זו התממשה. ו עליהם המליץ סירני קפצו ב-100% ו-150% בהתאמה. כמו כן, העריך סירני כי ו יציגו תשואה עודפת ואכן אלה טיפסו ב-24% ו30% בהתאמה.



אלו מניות יככבו בשנה הבאה?



"הבנקים יחזרו לתת את הטון אחרי תשואה מאכזבת השנה. הבנקים יצליחו להתמודד עם מכירת הקרנות והקופות בשיטות שלהם. הם יגדילו מרווחים, יגבו עמלות חדשות. כמו תמיד, הם יוכלו למצוא את הלחם והחמאה. גם צפויה לדעתי להציג שנת שיא לאחר שהסתיים הסכסוך שם עם ועדי העובדים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully