וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל אולפינים החליפה את תשתית ה-SAP לסביבת HP ומיקרוסופט

רפאל פוגל

19.12.2006 / 10:58

החברה החליפה את השרתים קיימים של יבמ בשרתים חדשים של HP ובפלטפורמת מיקרוסופט



חברת HP ישראל סיימה פרויקט רחב היקף בחברת כרמל אולפינים, שבמסגרתו הוחלפו תשתיות המחשוב הקריטיות, המשמשות את מערכת ה-SAP. כרמל אולפינים בחרה להתקדם מסביבת IBM AS/400 לשרתים סטנדרטיים ממשפחת HP ProLiant עם מערך אחסון מרכזי מבוסס EVA - כל אלה בסביבת Windows Server עם בסיס נתונים Microsoft SQL Server. כחלק מכך, אף הוקם אתר חדש לגיבוי והתאוששות מאסון (DRP). הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ישראל.



כרמל אולפינים, היצרנית הגדולה בישראל של חומרים לתעשיית הפלסטיקה והפטרוכימיה, בחרה לבצע את פרויקט ההסבה על מנת לשפר את זמני התגובה של מערכת ה-SAP, עם הצמיחה במספר המשתמשים והמודולים המיושמים. כמו כן, התשתיות הקודמות לא סיפקו את הגמישות והקישוריות הנדרשות על מנת להפיק את מרב התועלות מכלי התוכנה. בנוסף, הפרויקט הינו שלב מכין לקראת מעבר לגרסת SAP בטכנולוגיית 64 ביט, בתחילת שנת 2007.



במסגרת ההסבה, הותקנו בכרמל אולפינים 6 שרתים ממשפחת HP ProLiant, בעלי עד ארבעה מעבדים כל אחד ומערך אחסון HP StorageWorks EVA 4000. את פרויקט ההסבה ביצע צוות של HP ישראל.



אבי נחמיאס, ה-CIO של כרמל אולפינים, מסכם את הפרויקט כהצלחה גדולה: "בכל קנה מידה, הפרויקט יושם בפרק זמן קצר, בצורה הטובה, היפה והמקצועית ביותר. זאת, בזכותם הרבה של אנשי HP, הסיוע מצד מיקרוסופט והנהלת כרמל אולפינים, שנרתמה לפרויקט ותמכה בו אותו ככל שניתן. וכמובן, צוות היישום הפנימי, שנרתם לפרויקט ועשה לילות כימים להצלחתו". לדבריו, זמני התגובה של מערכת ה-SAP שופרו פי שבעה עד עשרה.



אריק יפה, מנהל אגף המכירות ב-HP ישראל, מסר כי "המעבר של כרמל אולפינים לסביבה סטנדרטית ופשוטה ולאחסון מרכזי, תתרום להפחתת עלויות התחזוקה ושיפור הביצועים. בזכות התשתיות החדשות והידע הנרחב שצוות ה-SAP Basis שלנו הביא לפרויקט, תוכל החברה לשפר את יתרונה התחרותי ולחזק את מעמדה כמובילת שוק".



בהמשך לפרויקט, HP תעניק לכרמל אולפינים שירות ותמיכה לתקופה של 5 שנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully