וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילקס מדיקל: קאירון תשתתף בהשקעות לפיתוח מערך שיווק בהונגריה, רומניה ובולגריה

אסף רותם

19.12.2006 / 11:21

מנכ"ל אילקס: "קאירון תשלם כ-50% מהוצאות שכר העבודה וקידום המכירות"



אילקס מדיקל קיבלה סופית את הזכיון הבלעדי להפצת מוצריה של יצרנית הציוד הרפואי האמריקאית קאירון (Chiron) בתחום בדיקות הדם ברומניה, הונגריה ובולגריה. במקביל לכך, התחייבה קאירון להשתתף בהשקעות הנדרשות לפיתוח מערך שיווק למוצרי קאירון שתפיץ אילקס במדינות אלה.



ד"ר משה בן-שאול, מנכ"ל אילקס מדיקל: "אנו רואים בנכונותה של קאירון להיכנס להשקעות משותפות עימנו, כשלב בעל משמעות להידוק הקשרים העסקיים בין שתי החברות. קאירון תשלם כ-50% מהוצאות שכר העבודה וקידום המכירות, כך שכל חברה תשלם כ-600 עד 700 אלף דולר".



בחברה מעריכים, כי מאחר וברומניה קיימים בנקי דם רבים, בעוד שבהונגריה ובבולגריה בדיקת מנות הדם מרוכזת יותר, תהליך החדירה לארצות אלה יהיה מדורג. לדברי בן-שאול, בנקי הדם בעולם עוברים תהליך איטי של ריכוז, שכן זה תורם ליעילות וליכולת לפקח על מנות דם. עוד ציין בן-שאול, כי ככל שבנקי הדם ייהפכו מרוכזים יותר, כך הופך הפתרון שמציעה קאירון ליעיל יותר, מה שעשוי להקנות לה יתרון על מתחרות פוטנציאליות. כיום, המתחרה העיקרית באספקת מערכות לבדיקת מנות דם היא חברת רוש (Roche).



להערכת אילקס, פעילות השיווק במדינות אלה תחל ברבעון הראשון של שנת 2007. בכל מקרה, מדגישים באילקס, בשנה הקרובה לא צפויה החברה ליהנות ממכירות משמעותיות כלשהן ברומניה, הונגריה ובולגריה, וכן כי אין ביכולתה של החברה לאמוד את חלקה העתידי בשווקים אלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully