וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר שופרסל מוותר על חלק משכרו

נתן שבע

19.12.2006 / 11:56

הסיבה: חשש מלחץ ציבורי בשל שכרו הגבוה בשופרסל ובמכתשים אגן. שתי החברות שייכות לקבוצת אי.די.בי

אברהם ביגר יו"ר שופרסל שמונה לאחרונה כיו"ר ומנכ"ל זמני של מכתשים אגן - שתיהן מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר - מוותר על חלק מדמי הניהול המשולמים לו על ידי שופרסל. ביגר יחסוך בכך כחצי מיליון שקל לרשת הקמעונאות הגדולה בישראל החל מה-1 בינואר 2007.

הוויתור על השכר נובע, ככל הנראה, מהעובדה כי ביגר בעצם זוכה לשכר כפול על שני תפקידים שונים אמנם, אם כי אצל אותו בעל הבית. עלות שכרו של השנתית של ביגר בשופרסל עומדת היום על 1.5 מיליון שקל - 120 אלף שקל לחודש. בעקבות העדכון, ייפחת שכרו לכמיליון שקל - 80 אלף שקל בחודש. כמו כן, ויתר ביגר על החזר הוצאות רכב וטלפון מהחברה. ביגר נהנה בשנה שעברה בשופרסל גם מבונוס של 3.5 מיליון שקל.

ביגר מונה לפני כחודש כמנכ"ל זמני של מכתשים אגן לאחר שהוא כבר מכהן בה כיו"ר פעיל. מכתשים תשלם לביגר שכר של 120 אלף שקל. מכתשים תשלם לביגר מענק שנתי לפי החלטת החברה, וכן תעמיד לרשותו רכב ותחזיר לו הוצאות טלפון נייח ונייד. הכסף הגדול באמת טמון בחבילת האופציות שמגלמת הטבה משמעותית של 19 מיליון שקל לה זכה ביגר.

הוויתור על השכר של ביגר היום נובע, ככל הנראה, מהלחץ ציבורי אותו היפנתה ח"כ שלי יחימוביץ' כלפי ביגר אתמול. יחימוביץ' תקפה את בקשת הנהלת מכתשים לפרישה מרצון של עובדיה למרות השכר הגבוה של בכיריה, לדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully