וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל HOT: בזק מסתירה מהציבור את האמת

ערן גבאי

19.12.2006 / 12:03

קמיניץ: קיים פתרון ל-VOD ב-yes מבלי לפגוע בהפרדה המבנית. בזק: חברות הכבלים היו ונשארו מונופול דורסני

בעקבות הפרסום אתמול בעניין נכונותו של שר התקשורת, אריאל אטיאס, להעביר את חברת הלוויין yes לשלב הניסוי השיווקי ב-VOD (וידיאו על פי דרישה), ולאפשר לכ-10 אלף ממנויי חברת הלוויין לקבל את השירותים - שלח הבוקר מנכ"ל חברת הכבלים, דוד קמיניץ, מכתב לאטיאס תחת הכותרת "פגיעת מונופול בזק בצרכנים".

קמיניץ כותב כי "מהפרסומים בכלי התקשורת, ומהראיונות הנרחבים שהעניק מר יעקב גלברד, מנכ"ל , בשבוע שעבר לעיתונות למדנו כי בזק פועלת ללא לאות לקידום פתיחת תשתית ה-ADSL לטובת VOD לחברת yes. רעיון זה לכשעצמו הינו הפרה בוטה של ההפרדה המבנית. דברים אלה לא היו מטרידים אלמלא העובדה שחברת בזק מסתירה מהציבור את האמת הפשוטה, הידועה והמיושמת על ידי חברות הלוויין ברחבי העולם - פתרון ה-PUSH VOD. פתרון זה יאפשר למנויי yes ליהנות באופן מיידי משירותי ה-VOD".

קמיניץ, שכבר העלה בעבר את האפשרות לפתרון ה-PUSH VOD, מעלה במכתבו את השאלה: "מדוע yes לא בחרה ליישם פתרון זה כבר לפני מספר חודשים, ובחרה להציג לציבור מצג שווא כאילו אין בידה פתרון זולת ה-ADSL של בזק".

באשר לידיעה ב-TheMarker, כאילו בכוונת משרד התקשורת לפעול על מנת לאפשר ניסוי שיווקי ל-yes, כתב קמיניץ כי "אני פונה אליך בבקשה, קודם קבלת החלטה בעניין, לחייב את חברת בזק להציג בפניך את פתרון ה-PUSH VOD, בטרם תפגע בעקרון ההפרדה המבנית ובתחרות בתחום הטלפוניה הפנים ארצית. זאת על מנת להפסיק אחת ולתמיד את מסע ההונאה הציבורי על גבם של ציבור לקוחות yes. כמובן שבאם תבחר, נשמח גם אנו להציג בפניך או בפני אנשיך את הנושא כפשוטו. אין ספק כי האינטרס של קבוצת בזק גובר במקרה זה על האינטרס של הצרכן", סיכם קמיניץ.

מערכת וואלה! עסקים מוסיפה:

בזק מסרה בתגובה למכתבו של מנכ"ל HOT כי "אין גבול לחוצפה ולעזות המצח. בזמן שחברות הכבלים מנצלות את כוחן המונופוליסטי ומעלות את מחירי ה-VOD הן דורשות למנוע שרות דומה מלקוחות YES.

"חברות הכבלים פוגעות בציבור הישראלי כשהן דורשות ממשרד התקשורת להמשיך ולמנוע את תחילת התחרות האמיתית. כשם שמונופול הכבלים פעל בכל דרך כדי למנוע את כניסת YES לתחרות מולו, כעת הוא מפעיל לחץ על משרד התקשורת בכדי למנוע מלקוחות YES לקבל שרות VOD.

"המתקפה של דוד קמיניץ על בזק הינה ניסיון נואל לטשטש את העובדה שבשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, חברות הכבלים היו ונשארו מונופול דורסני שנלחם בתחרות בכל דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully