וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי פפושדו מקים מלון בלונדון ב-900 מיליון שקל

שרון שפורר

19.12.2006 / 13:56

נתח של כ-200 מיליון שקל תקבל חברת אלקטרה, שנבחרה לבצע את כל העבודות האלקטרו-מכניות למלון

קבוצת מלונות ים סוף, שבשליטת אלי פפושדו, תקים מלון בלונדון בהשקעה של כ-900 מיליון שקל. נתח של כ-200 מיליון שקל מהיקף זה תקבל חברת אלקטרה, שנבחרה לבצע את כל העבודות האלקטרו-מכניות למלון. כך נודע ל-TheMarker.

הקמת מלון Westminster Bridge Park Plaza בלונדון החלה בימים אלה. המלון עתיד להתנשא לגובה 15 קומות, להתפרס על שטח של 64,000 מ"ר ולהכיל כ-600 סוויטות וכ-400 חדרים. העבודות הנוגעות להקמת המלון צפויות להמשך כ-30 חודשים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, אישר את הידיעה ומסר כי "אחד ממנועי הצמיחה של אלקטרה הוא הרחבת עבודות הביצוע הקבלניות בשווקים הבינלאומיים, בין היתר באמצעות שיתופי פעולה עם יזמים ישראליים, כדוגמת מלונות ים סוף. אנו פועלים לשיתופי פעולה נוספים מסוג זה עם חברות נוספות ובמדינות נוספות".

אלקטרה עוסקת בחמישה תחומי פעילות: אלקטרו-מכניקה, מעליות, בנייה, ניהול ותחזוקה של נכסים, ונדל"ן. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של כ-1.62 מיליארד שקל, עלייה של כ-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועם עלייה של 26% ברווח הנקי ל-112.1 מיליון שקל.

מניות אלקטרה, שבשליטת אלקו החזקות (כ-62%) של גרשון זלקינד, יורדות היום ב-1.7% במחזור של כ-200 אלף שקל אחרי עלייה של כ-60% מתחילת השנה בהמשך לעלייה של כ-29% ב-2005. שווי השוק של החברה עומד כיום על כ-2 מיליארד שקל.

היה זה אך אתמול שאלמוג ים סוף הודיעה על כניסה לרומניה. החברה חתמה על עסקה לרכישת קרקע בת 100 דונם בבוקרשט ברומניה תמורת 35 מיליון יורו. החברה היא חלק מקבוצת מלונות ים סוף, שבשליטת פפושדו. החברה מתמחה ביזום, פיתוח, הקמה וניהול פרויקטים למגורים ומרכזת, למעשה, את פעילות הנדל"ן למגורים של קבוצת מלונות ים סוף בישראל ורומניה.

אלמוג ים סוף הנפיקה באוגוסט 2006 אג"ח וגייסה כ-69 מיליון שקל. החברה מבצעת בישראל ארבעה פרויקטים, הבולט בהם הוא פרויקט מגדל נווה צדק. בנוסף, החברה מתכננת להקים פרויקט מגורים בשכונת פלורנטין בתל אביב. עסקי המלונאות של הקבוצה באירופה הם כיום פעילות פרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully