וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט רוכשת חברה נוספת ב-20 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

19.12.2006 / 15:07

רוכשת את NFR Security האמריקאית. גיל שויד: "אל תצפו שנמשיך בקצב כזה"

לקראת סוף השנה נכנסה חברת צ'ק פוינט להילוך גבוה בכל הקשור ברכישות. חודש לאחר ההודעה על ההצעה לרכוש את פרוטקט דאטה השוודית תמורת 625 מיליון דולר (המחיר בהצעה האחרונה, שעודכנה הבוקר), הודיעה חברת פתרונות האבטחה מרמת גן על רכישה נוספת, אך בקנה מידה קטן בהרבה.

צ'ק פוינט רוכשת את NFR Security האמריקאית, סטארט אפ בן 10 שמעסיק 22 עובדים בעיר רוקוויל שליד וושינגטון. תמורת NFR תשלם צ'ק פוינט 20 מיליון דולר ותוסיף לעצמה טכנולוגיה שהיא מחפשת לרכוש כבר כשנה, לאחר שרכישת חברת סורספייר האמריקאית נכשלה.

"NFR פועלת בתחום של סורספייר - גילוי והגנה מפני חדירות בלתי חוקיות לרשת הארגונית, ויש לה את הטכנולוגיה הכי טובה בשוק. כשבדקנו מה האופציות שעומדות לרשותנו במארס האחרון, לאחר ביטול סורספייר, הופתענו לגלות של-NFR יש טכנולוגיה טובה יותר", אמר היום גיל שויד, יו"ר ומנכ"ל החברה, במסיבת עיתונאים במשרדי החברה.

המכירות של NFR מסתכמות בכ-2%-1% מאלו של צ'ק פוינט, כך לדברי החברה, כך שמדובר בכ-12-6 מיליון דולר בשנה בלבד - לא משהו שיתרום לחידוש הצמיחה בקצב ניכר אצל צ'ק פוינט. "הרכישה תבטיח את השלמת האסטרטגיה של החברה להגנה כוללת. החשיבות האסטרטגית של העסקה גדולה מהחשיבות הפיננסית שלה", אמר שויד. אייל דשא, סמנכ"ל הכספים, הוסיף כי "ל-NFR בסיס לקוחות מגוון והיא מאוד מתאימה לנו".

בניגוד לעסקת סורספייר, כאן צ'ק פוינט כבר קיבלה את רוב האישורים הקשורים ברכישת חברת העוסקת באבטחת מידע בארה"ב, והיא מצפה לסגור אותה עוד לפני סוף השנה, כלומר עד סוף שבוע הבא.

הטכנולוגיה של NFR אמורה להשתלב בחבילת פתרונות הליבה לאבטחת הרשת של צ'ק פוינט, כלומר להשתלב בפיירוול (חומה וירטואלית המגנה על כניסה של גורמים בלתי מורשים לרשת) וב-VPN (פתרון לאבטחת גישה מרחוק לרשת, למשל על ידי מחשב נייד מרוחק). לדברי שויד, הפתרונות של NFR יוסיפו גם קו מוצרים נפרד.

"נעשה עוד דברים ב-2007, לאו דווקא רכישות אלא הכרזות על מוצרים חדשים. אנחנו מקווים שזה יצעיד אותנו קדימה", אמר שויד. אז האם צ'ק פוינט לא מתכננת לבצע רכישות נוספות? נשאל שויד, "יש לנו בקנה דברים, אבל אל תצפו שנמשיך בקצב כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully