וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ ג'אג'ה מנסה עוד מודל שיחות ללא תשלום: יספק שיחות טלפון בחינם לאזרחי גרמניה ואוסטריה

ליאור הנר

19.12.2006 / 15:23

על פי שמועה שלא אושרה: החברה נמצאת במו"מ מתקדם עם חברת אפל על הטמעת היישום שלה בתוך ה-iPhone



ג’אג’ה, סטארט אפ ה-VoIP הישראלי-אוסטרי, יספק שיחות טלפון בחינם לאוסטרים ולגרמנים, זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה. השירות הרגיל שמוכר הסטארט אפ למשתמשים מרחבי העולם מאפשר לבצע שיחות זולות מאוד בין מכשירי טלפון רגילים. ג'אג'ה תשתף פעולה עם ערוצי הטלוויזיה pro7sat1 ובילד הגרמנים ועם חברת ניוז אוסטריה; שיתוף פעולה זה יקדם את חברות המדיה באתר ג'אג'ה, בזמן שמשתמשים מאותן מדינות יוכלו לבצע באמצעותו שיחות חינם.



"אנחנו רואים חיבור מעניין מאוד בשיתוף הפעולה הזה", אומר דניאל מאטס, אחד ממייסדי ג'אג'ה; "חברות מדיה עשו מהלך להתקרב לאינטרנט ולהציע ללקוחות שלהם שירותים חדשים. אנחנו נספק להם את כל שירותי הטלפוניה שהם צריכים", הוסיף מאטס.



בניגוד לסקייפ, השירות מתאפשר גם ללא צורך באוזניות, במיקרופון או בטלפון המתחבר למחשב. לאחר שמזינים באתר את מספר הטלפון המקומי ואת המספר אליו רוצים לחייג, השיחה מחוברת בין מכשירי הטלפון הרגילים. ג'אג'ה כבר מספקת שיחות חינם בין לקוחות שנרשמו לשירות במדינות שונות בעולם, אך לא למשתמשים מזדמנים. במדינות אחרות, לרבות ישראל, השיחות מתבצעות בתשלום; מדובר במחיר נמוך מאוד, בדומה לסקייפ או לשירותים מתחרים אחרים, כמו שירות השיחות של יאהו.



בימים האחרונים נפוצה באינטרנט שמועה המקשרת את ג'אג'ה לשיתוף פעולה מסוג שונה: לפי אתר מק דיילי ניוז, העוסק במוצרי אפל, מאטס הצהיר כי החברה נמצאת במו"מ מתקדם עם אפל. עד כה לא התקבל אישור רשמי כלשהו לשמועה הזו. לג'אג'ה יישום נייד שכבר זמין להורדה ולשימוש בטלפונים ניידים; מטרת השיחות היא, ככל הנראה, הטמעתו של היישום הנייד בתוך ה-iPhone של אפל - מכשיר טלפון מתקדם, שההכרזה עליו צפויה בזמן הקרוב.



» כל מידע שתרצה - ישר אליך ובחינם!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully