וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל AOL החדש וסגנו החלו לנקוט בצעדים הראשונים לארגון מחדש של החברה: ערכו שינויים בסגל המנהלים

טלי גולדשטיין

19.12.2006 / 15:55

החברה תמשיך באסטרטגיה החדשה: תתמקד בשירותים חינם תמורת חשיפה לפרסומות לגולשי הפס הרחב



רנדי פלקו, המנכ"ל החדש של חברת האינטרנט האמריקאית AOL, וסגנו, רון גרנט, החלו בצעדים הראשונים לארגון מחדש של AOL. הצעד הראשון של שני המנהלים הטריים הוא לארגן מחדש את סגל המנהלים בחברה, שעברה טלטלות רבות בשש השנים שעברו מאז התמזגותה עם ענקית המדיה טיים וורנר.



במסגרת תוכנית הארגון מחדש - לפי מזכר פנימי שנשלח לעובדי AOL - ידווחו שמונה מנהלים ישירות לפלקו; עם המנהלים נמנים גרנט וסגן יו"ר AOL טד לאונסיס, כמו גם מנהלים בכירים בתחומי כוח האדם, המשפטים והכספים. גרנט, נשיא וסמנכ"ל הכספים של AOL, יפקח על 7 תחומים, כולל מוצרים, מערכות הפעלה, מכירת פרסומות, עסקים בינלאומיים והעסק הדועך של מכירת גישה לאינטרנט.



לטענת פלקו, החברה תעוצב הפעם בצורה שתאפשר לה להרוויח מהאסטרטגיה שהיא נוקטת בה מאז אוגוסט: התמקדות בשירותים ללא תשלום, למשתמשי אינטרנט בפס רחב, הנתמכת על ידי פרסומות. הארגון מחדש של הסגל יבהיר לכולם מה תפקידיהם המדויקים; זאת בעקבות עזיבתם של מספר בכירים ב-AOL לאחרונה. כמו כן, תתמקד החברה במשיכת קהל לקוחות גדול יותר, מכירת שטח פרסום נרחב יותר, הארכת זמן הגלישה באתרי AOL, והגדלת השימוש בשירותיה המקוונים, כגון שליחת מסרים מידיים.



עד לפני שלושה שבועות כיהן פלקו כנשיא וכסמנכ"ל התפעול של אן.בי.סי יוניברסל טלוויז'ן, החטיבה הגדולה ביותר של ענקית המדיה אן.בי.סי יוניברסל.



AOL נמצאת במהלכו של שינוי אסטרטגי, במסגרתו פתחה לציבור שירותים כמו חשבונות דואר אלקטרוני, שבעבר היו שמורים ללקוחות משלמים של החברה בלבד. בכך מנסה החברה למשוך יותר גולשים ולעצור את בריחת הלקוחות מאתריה. החברה, שהיתה אחת מספקיות האינטרנט הגדולות בארה"ב בתחילת דרכה של הרשת, איבדה לקוחות לטובת חברות שהציעו אינטרנט בגישה מהירה; זאת לעומת האינטרנט בחיוג שהציעה AOL.



בשבוע שעבר הודיעה AOL כי פיטרה 450 מעובדיה בארה"ב, במסגרת ארגון מחדש של החברה. באוגוסט הודיעה AOL על כוונתה לקצץ כ-5,000 משרות בחברה, או כרבע מכוח העבודה שלה. טיים וורנר, החברה האם של AOL, הודיעה אז כי בכוונתה להשקיע בארגון מחדש של החברה 350-250 מיליון דולר עד שנת 2007.



צעד נוסף שערכה AOL על מנת להתייעל, ולחסוך כמיליארד דולר, היה מכירת נכסי החטיבה באירופה. באוקטובר מכרה AOL את AOL גרמניה ב-855 מיליון דולר, את AOL צרפת בכ-250 מיליון דולר, ואת AOL בריטניה בכ-690 מיליון דולר.



» כל מידע שתרצה - ישר אליך ובחינם!


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully